Olycklig i mitt förhållande! Hur blir de bättre igen?
Vi har ett barn på snart 2 o vart ihop i 8år.
Men borde va lycklig men aldrig vart så olycklig förr!
Sen nån månad tillbaka bara så har vi börjat bråka IBLAND som bara den o nästan hatar varann ibland.
Jag vill bara ut ur hans liv då.
Men jag vill inte ha delad vårdnad av mitt barn då ja inte kan va utan honom förutom när ja jobbar o måste. Skulle aldig klara av att lämna honom till pappan i flera dar sådär. Skulle gå sönder!
Sen ibland har vi jättekul ihop o bra men sen vänder de fort när han säger nåt fel eller jag blir irriterad på att han t.ex. inte umgås me sin son nåt.
Jag får nästan alltid säga åt honom att umgås nu me din son istället för datan. De gör mig så förbannad för då säger han att han visst är me sin son, men jag kan helt ärligt inte säga att han är världens bästa pappa åt sonen.
Och det gör mig lessen...För de skulle han kunna va! Har varit.
För vi vill båda ha ett till barn senare,ett syskon,Vill försöka lappa ihop allt men nu vet ja inte.
Nån som är/varit i samma situation?
De har bara blivit så dåligt på sistone. Förr tjafsa vi bara men nu börjar de spåra ur!
Vill tillbaka till våra myskvällar o sakna varann igen.
Vi har t.ex. sex kanske 4 ggr per år nu bara o de räcker inte heller för mig.
Har varit när på att va otrogen men låtit bli.
Jag kämpar för vårt förhållande o hittar på saker men han bara hänger me o vill inget.
Obs! Han är inte otrogen då han bara jobbar o är hemma. Han skulle inte ens orka va de, så trött e han jämt.
Säger bara: GRRRRRRRRRRRRR!!!