Han säger att jag smakar salt även fast jag nyss tvättat mig
Min kille säger att jag smakar så saltaktigt när han ska slicka mig, även fast jag PRECIS innan har tvättat mig väldigt noga.
Min kille säger att jag smakar så saltaktigt när han ska slicka mig, även fast jag PRECIS innan har tvättat mig väldigt noga.
alla har olika dofter.
men alltså alla smakar väl olika....den naturliga smaken går inte att tvätta bort....
han får väl köpa oljor som smakar gott om han stör sig på smaken..
men jag kan väl tycka så länge man inte stinker/smakar fiskfabrik så måste det väl duga ;)
mus ska ju lukta lite mus anser jag.likaså med snoppar.usch,om de luktar parfym eller tvål.lite lagom doft är bäst tycker jag.alla har en egen naturlig smak och doft.så länge som det inte luktar surströmming är doften nog helt ok;)
Det vore ju konstigt och onaturligt om all doft och smak försvann. Kroppen utsöndrar ju nytt för att hålla balansen.
Men lite sälta är väl ganska normalt i underlivet?
Jag tror att de flesta smakar lite syrligt eller salt i "normalt tillstånd" och har din kille så annorlunda förväntningar så lär han bli besviken oavsett vilken kvinna han är med.
Naturliga kroppsdofter är i regel mer eller mindre salta/metalliska oavsett om de kommer ut genom saliv, blod, svett eller utsöndras från diverse slemhinnor.
Eventuellt kan du påverka smaken genom att äta mindre salt, men du ska ju inte behöva ändra om hela ditt liv för att killen tycker att den salta smaken inte passar honom.
okej, jag frågade han nyss om jag smakade äckligt..men han sa att jag inte gjorde det, utan att det bara smakade lite salt. Han sa att jag kanske tvättar mig lite dåligt, Jag ville säga att det är så för alla, men tänkte att det blir pinsamt om ingen annan av hans tjejer har smakat nåt
Han kanske aldrig har smakat på en tjej förut??
Min kille sa att han älskade att slicka innan vi hade sex första gången men när vi varit ihop i över ett år så kröp det fram att jag var den första som han hade slickat.
Men varför skulle du känna att din naturliga doft och smak är pinsam?
Är det bättre att hålla tyst och låta honom tro att du inte sköter din personliga hygien?
Det är snarare han som borde vara skamsen över att vara så dåligt upplyst.
Vad hade han förväntat sig att du skulle smaka som?
Jordgubbar?
Kroppsvätskor inehåller salter, organiska syror, etc.
Det har inget att göra med hur du tvättar dig. Tvättar du dig för mycket så kommer det dyka upp riktiga problem istället.