• Candra

Din bebis sover, du känner att blöjan luktar, vad gör du?

Jag och sambon är oense om detta, så nu vill jag veta:
    - Hur resonerar ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din bebis sover, du känner att blöjan luktar, vad gör du?
  • ELHU

Byter snabbt i sängen o låter barnet sova vidare!

• MalinEddie

Byter blöjan medan barnet sover. Jag skulle inte låta mitt barn ligga med bajs i blöjan om jag visste om det.

• Jag bryr mig inte vad ni tycker

Jag väcker barnet.

• Indillia

Mina barn blir så lätt röda om rumpan så jag snabbt medan de sover.

• Kazeer

Jag lyfter försiktigt barnet till skötbordet och byter blöja. Skulle han vakna, så somnar han snabbt om i sängen igen.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Verkligen

Skulle aldrig låta min dotter sova i en bajsblöja så jag skulle lyfta upp henne och gå in i hennes rum där skötbordet är och byta och göra rent. Har hänt ett par gånger och hon somnar om väldigt snabbt igen.

♥ Ella 29/11 2009 ♥ www.strimmor.wordpress.com
  • Jaramla

byter i sängen, om inte det är en fullständig katastrof i blöjan, då måste man till skötbordet ändå kanske. men skulle inte kunna sova med gott samvete om det var bajs i blöjan, det svider ju o är otrevligt!

• Agamemnon

Jag valde det första alternativet men vi tog upp henne försiktigt och bytte på skötbordet i hennes rum. Ibland vaknade hon till men somnade fort om igen, ibland vaknade hon inte alls. Jag skulle aldrig låta henne ligga i en bajsblöja i flera timmar, blä.

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • enannan

Byter inte! Eftersom hon inte protesterar lider hon mera av att bli väckt än av att sova med blöjan. Skulle hon däremot bli väldigt röd i rumpan så att det visade sig behöva bytas snabbare så gör jag så.

Svar på tråden Din bebis sover, du känner att blöjan luktar, vad gör du?