Var köpa firstwheels city twin på nätet?
Är det någon som vet var man kan köpa en firstwheels city twin på nätet? Vill ha en, men de säljs ju inte i Sverige..........
Tacksam för all hjälp jag kan få!
Är det någon som vet var man kan köpa en firstwheels city twin på nätet? Vill ha en, men de säljs ju inte i Sverige..........
Tacksam för all hjälp jag kan få!
sök gamla trådar. rekommenderas INTE. den har slutats sälja i sverige typ, då för att den var ranglig, instabil och osäker.
www.babytrader.eu/shop/Strollers/Firstwheels
www.kiddies24.de/shop/index.php
2 affärer som säljer den vagnen. Finns flera
Tack för hjälpen goldenticket
en nyfiken fråga bara, varför ens fundera på en vagn som har tagits bort utav en sådan anledning som denna tagits bort?
Jag har inte hittat ngt konkret till varför den slutade säljas i Sverige annat än hörsägen från olika privatpersoner på olika sajter liknande denna. Men om du har någon konkret info skulle jag gärna ta del av den. Dvs den fakta du skrev att du har tagit fram.
har inte har det eftersom det var över ett år sen. det finns folk här som länkat till det. vagnar tas ju alltid "ur bruk" (eller hur man nu uttrycker det) av en anledning...
Jag har importerat en sån här vagn från Tyskland och jag är SUPERNÖJD med vagnen!! Jag går mycket på grusvägar och på landet men det är lika bra där som i stan! En nackdel är att det är små hjul fram vilket inte är optimalt i snö, men det är det ju inte bara Firstwheels som har..
Jag köpte en från www.twinstore24.com för 5400:- inkl frakt från tyskland hem till min dörr, inget krångel alls.
Jag rekommenderar denna vagn varmt!
Jag hade en Emmaljunga förut till mina tvillingar men de sitter inklämt och på varandra i de vagnarna.
I FirstWheels City Twin har de en "varsin" vagn och kan inte slå på varandra eller väcka varandra om den ena sover.
Vagnen är smidig att fälla ihop.
Lycka till med ditt vagnköp!
Såg detta gamla forum, nu när vagnen antagligen är använd är du nöjd med den?=) Köpte nämligen en idag=)
Köpte den aldrig. Hoppas du är nöjd.