• Anonym

Hur lång tid tar det innan era killar sprutar?

Hur lång tid tar det i genomsnitt efter att era killar/män/sambos börjat penetrera innan de sprutar?

Min man tar jättelång tid på sig vilket gör att jag ibland inte orkar köra tills han kommer. Dels blir jag utmattad (dålig knullkondis?), dels får jag nästa skavsår om han kör för länge.
    Någon med samma problem?

• Svar på tråden Hur lång tid tar det innan era killar sprutar?
  • Anonym

INgen som vill svara?

Ni kan ju vara anonyma...

• Livia Olivia

En före detta kille till mig var sån också. Han kunde hålla på typ en halvtimme och det var inte roligt alls. Det slutade vara skönt, det gjorde ont och skavde. Det hela var mycket otrevligt. Nu är det här väldigt länge och vi diskuterade det aldrig, så jag vet inte vad det berodde på eller om han hade haft det så med andra också.

• Anonym (olika)

det varierar. Beroende på hur mkt jag eggar honom. Om jag inte orkar mer så säger jag till så får han skynda sig :P Men ofta är det skönt att vi håller på ett tag...blir ju mkt kelande där emellan också så det är trevligt :)

• Anonym (flexibel)

Han kan oftast reglera det själv.. Om han går in för det utan vidare gå på nån minut eller två. Men vi kan också hålla på länge. Vi gillar båda att hålla på ett tag. Men när jag tröttnar eller tycker det börjar skava så säger jag det så skyndar han sig lite. Det funkar utmärkt. :)

• Anonym (Undrande?)

Jag trorde det var idealtiden eftersom en kvinna behöver runt 30 minuter för att kunna få orgasm vidi samlag. Hur länge är det sköt då? Jag gissar att ni inte får orgasm vid peneteringen.

• Taryn

Han kan komma nar han vill sa han vantar tills jag har kommit eller samtidigt :) Allt fran 5 minuter till 45.

Oralsex daremot gar fortare ;)

• Anonym (flexibel)
    Anonym (Undrande?) skrev 2010-04-29 17:54:08 följande:
    Jag trorde det var idealtiden eftersom en kvinna behöver runt 30 minuter för att kunna få orgasm vidi samlag. Hur länge är det sköt då? Jag gissar att ni inte får orgasm vid peneteringen.
    30 minuter? njä.. inte precis. I rätt ställningar kan jag få orgasm på 15 sekunder vid samlag. Har vi haft för mycket förspel kan jag komma direkt vid penetreringen och det är ju lite trist.
    Vi väljer ställningar där det tar sämre först för att förlänga njutningen.
  • Anonym
    Anonym (Undrande?) skrev 2010-04-29 17:54:08 följande:
    30 minuter?!?!?
    Hålle han på mer än 10 med in-och-ut så bryter jag.

Jag kommer inte av enbart penetration utan kräver oralsex alt smekning av klittan för att komma.
  • Anonym (Undrande?)
    Anonym (flexibel) skrev 2010-04-29 17:58:29 följande:
    30 minuter? njä.. inte precis. I rätt ställningar kan jag få orgasm på 15 sekunder vid samlag. Har vi haft för mycket förspel kan jag komma direkt vid penetreringen och det är ju lite trist. Vi väljer ställningar där det tar sämre först för att förlänga njutningen.
    Om en tjej skulle komma på 15 sekunder så skulle jag ta det som fake!
    Vad är det för magisk ställning?
  • Anonym

Ingen mer som vill dela med sig?

Tjej som kille.

Jag kommer ALLTID snabbare än min kille, och jag fejkar inte.
    Å andra sidan kan han sina saker och vet vad som gör mig tokig.

Svar på tråden Hur lång tid tar det innan era killar sprutar?