• Anonym (Mammas apunge)

Min bebis ser ut som en liten apa på UL :O

Vi var på ultralljud idag. Bebisen mår bra och allt såg fint ut.*tack gode gud för det* Men när hon skrivit ut bilderna ser jag att bebisen ser ut som en apa :O över näsan och munnen liksom.
    Den går inte att jämföra med mitt tidigare barns ul bilder. den har en fin söt profil och den här större näsa och mun nästan putande. är det fler som fått sådanna bilder??? tycker bilderna med mitt tidigare barn är mer lätttydande...

• Svar på tråden Min bebis ser ut som en liten apa på UL :O
  • MammaJ2011

Grattis till bebisen.. blir väldigt nyfiken på hur denna apa ser ut =) har ej vart med om det tyvärr, men tror att korten kan se lite roliga ut =)

• Anonym

jag tyckte att dottern hade minst en meter mellan ögonen på ena bilden {#lang_emotions_surprised}

På det andra gör hon honör, visste väl att pappa är officer...

Det sista kortet ser jag inte vad som är vad. mer än en ryggrad och revben.. jätteskum.

• Anonym

Din förstfödda bråddes kanske mest på sin pappa?

• Anonym (ha ha)

Min kompis UL såg ut som en häst, BF kom det ut ett friskt flickebarn och hon utropade i förlossningssalen "du såg inte alls ut som en häst, du var mycket sötare"

• Anonym (Mammas apunge)

hahaha tokigt egentligen. men man blir ju nojjig...

vet inte om den förstfödde är lik sin far när det gäller näsan hehe eftersom han fått min näsa ...haha

har inte scannat bilderna än:P

• Michisen

Sonen såg ut som en liten dödskalle på UL.

(Bilden längst ner till vänster).

Det är tur att de där UL-bilderna inte riktigt visar hur de ser ut sen när de kommer ut med kött, fett, blod och hud över skelettet, säg.

• Emmagbg

Oj shit vilken häftig UL bild :) blir spännande attt se hur den lille bebbisen ser ut sen :)

• Michisen
    Emmagbg skrev 2010-04-30 09:19:31 följande:
    Oj shit vilken häftig UL bild :) blir spännande attt se hur den lille bebbisen ser ut sen :)
    Haha, om du menade min så kan du titta i galleriet, han är ute sedan 19 månader tillbaka.
  • Anonym (en anka)

Min ser ut som en anka eller en ödla :D Som suger på tummen.

Svar på tråden Min bebis ser ut som en liten apa på UL :O