Anonym (Kille82) skrev 2010-05-01 13:59:38 följande:
Hehe jag fick en lösfitta av min sambo, med motiveringen jag har ju mens o grejjer och det är ju roligare än handen. Kan ju säga att det kändes suspekt först, men jag har ju alltid hade "mina" stunder med mig själv så tänkte att vafan klart man måste testa. Jävlar säger jag bara, det måste vara våran motsvarighet till eran rabbit. Förstår inte varför jag inte haft en sånhär under alla mina singelår tidigare. Allvarligt det är som att jämföra en volvo(handen) med en farrari. Tjejer får ju ha dildos i dröser. Mer lösfittor till männen säger jag bara hehe.
Håller med! Jag har en stor lösfitta med skinkor, som TS, och det är riktigt härligt att sätta på "henne". Detta underliv är bakifrån, det fanns "framifrånfitta" också och kanske ska jag testa en sån nästa gång - eller kanske en fullstor docka med mjuk, trång silikonfitta... ;)
Min fru deltar inte i lekarna, tyvärr, men jag kan ha skönt på egen hand när hon inte vill och det är ett mycket skönt komplement till högerhanden. Att knulla med en lösfitta är faktiskt väldigt skönt.
Fram för att mäns sexleksaker blir lika rumsrena som kvinnors!