Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (tjejen)

Lösfittor!

Jag och min sambo har precis beställt en stor lösfitta med skinkor och alltihopa! :)
    1000 spänn kostade den, så vi hoppas att den är väl värd pengarna.
    Jag tycker att det är oerhört upphetsande att se honom penetrera en lösfitta, det här blir hans tredje hehe ;) 
    och jag tänder på tanken att han använder den när jag inte är hemma också..

tjejer, hur ser ni på användandet av lösfittor? skulle eran sambo/kille "få" använda en?

och killar, hur ser ni på det hela?

• Svar på tråden Lösfittor!
  • Anonym (Hallon)

Hellre en lösfitta än en riktigt fitta! ATt använda när jag inte är hemma alltså.

• Marma

skulle inte bry. säger som hallon..hellre en lösfitta än riktigt liksom

• Anonym (Kille82)

Hehe jag fick en lösfitta av min sambo, med motiveringen jag har ju mens o grejjer och det är ju roligare än handen. Kan ju säga att det kändes suspekt först, men jag har ju alltid hade "mina" stunder med mig själv så tänkte att vafan klart man måste testa. Jävlar säger jag bara, det måste vara våran motsvarighet till eran rabbit. Förstår inte varför jag inte haft en sånhär under alla mina singelår tidigare. Allvarligt det är som att jämföra en volvo(handen) med en farrari. Tjejer får ju ha dildos i dröser. Mer lösfittor till männen säger jag bara hehe.

• FruT81

Hi hi lös musar ser roliga ut....men det är väl klart ni män måste ha lite komplement som vi tjejer "lite mer accepterat" har....

• Anonym (lösmusmums)
    Anonym (Kille82) skrev 2010-05-01 13:59:38 följande:
    Hehe jag fick en lösfitta av min sambo, med motiveringen jag har ju mens o grejjer och det är ju roligare än handen. Kan ju säga att det kändes suspekt först, men jag har ju alltid hade "mina" stunder med mig själv så tänkte att vafan klart man måste testa. Jävlar säger jag bara, det måste vara våran motsvarighet till eran rabbit. Förstår inte varför jag inte haft en sånhär under alla mina singelår tidigare. Allvarligt det är som att jämföra en volvo(handen) med en farrari. Tjejer får ju ha dildos i dröser. Mer lösfittor till männen säger jag bara hehe.
    Håller med! Jag har en stor lösfitta med skinkor, som TS, och det är riktigt härligt att sätta på "henne". Detta underliv är bakifrån, det fanns "framifrånfitta" också och kanske ska jag testa en sån nästa gång - eller kanske en fullstor docka med mjuk, trång silikonfitta... ;)
    Min fru deltar inte i lekarna, tyvärr, men jag kan ha skönt på egen hand när hon inte vill och det är ett mycket skönt komplement till högerhanden. Att knulla med en lösfitta är faktiskt väldigt skönt.
    Fram för att mäns sexleksaker blir lika rumsrena som kvinnors!
  • redneck girl

har en kompis som jobbar i en butik med sex leksaker.var nyss dit och hälsade på.hon visade upp en lös fitta och skrattade.stackars de som slänger bort en tusing på en sådan sa hon.vi kollade på den och mushålet och rump hålet var så litet att man fick jävlar i mig ta i för att få in ett pekfinger.en kuk måste ju bli demolerad om den ska in där.fast de finns väl olika modeller.men den som köpt en sån måtte då ha kastat tusingen i sjön.sen vågar de flesta inte klaga el byta heller;)

• Anonym (En mans åsikt)

Jag vet inte, men jag tror att den allmänna uppfattningen är att det är helt accepterat att kvinnor har hjälpmedel som dildos och liknande och då spelar det ingen roll om kvinnan är singel eller i någon typ av förhållande.  Men när det kommer till lösfittor och singelmän, då är det lite suspekt. Hörde i alla fall några sådana kommentarer från något radioprogram, kommer inte ihåg vad det heter, men Olle i "Fråga Olle" var i alla fall med. Och han sa att det hade börjat bli populärt bland killar att ha sådana parties som har varit populärt bland kvinnor en längre tid, där man är hemma hos någon tjej och kollar in vad marknaden har att erbjuda och eventuellt köper något. Ungefär som ett Tupperwareparty. Då hörde man kommentarer från de andra som var med i programmet, "Uhhh, så sunkigt" osv.

Personligen har jag aldrig reflekterat över att köpa någon, oberoende om jag är singel eller i förhållande. Men man skulle kanske omvärdera sina åsikter.

Vad säger ni män, funkar dom bra?

• Agapi

Skulle inte direkt tanda pa att se/tanka pa att min sambo anvander en. Men hade absolut inte haft nagot emot om han ville de. Tycker de ar lite trakigt att de anses som tontigt/snukigt osv med sexleksaker for man.

• Anonym (Kille82)

ang modeller, den jag har ät en dualaction hehe, både vanligt hål och anal, fast i en väldigt väldesignad model, Båda hålen känns förvånansvärt realistiska, och lika trånga som min sambos, alltså analen är trängre. Jag kommer aldrig använda min hand tror jag, kanske i någon form av nostalgiskt minne eller dylikt, ones you goe lösfitta you dont go back haha!

• Anonym (lösmusmums)
    Anonym (Kille82) skrev 2010-05-01 18:54:48 följande:
    ang modeller, den jag har ät en dualaction hehe, både vanligt hål och anal, fast i en väldigt väldesignad model, Båda hålen känns förvånansvärt realistiska, och lika trånga som min sambos, alltså analen är trängre. Jag kommer aldrig använda min hand tror jag, kanske i någon form av nostalgiskt minne eller dylikt, ones you goe lösfitta you dont go back haha!
    Håller med dig! Min känns mycket realistisk och är skön att "sätta på".
    Googlade lite men kunde inte hitta den jag har. Mwn blev sugen att köpa den här...
Svar på tråden Lösfittor!