• humilis

Köpa vagn på Fruugo.com?

Låter nästan för bra för att vara sant. ÄR fraktfritt till Sverige med en leveranstid på 10 dagar.
    Bugaboo Cameleon kostar endast 7600 kr.

någon som har någon erfarenhet från sidan?

• Svar på tråden Köpa vagn på Fruugo.com?
  • Tjejen79

Vet nån hur de funkar med garantier när man beställer därifrån? Är de Fruugo man vänder sig till eller blir de butiken som vagnen skickas från...

♥ Isa 080606 & mini i magen BF 100527 ♥ rosadagar.blogg.se
  • humilis

tjejen79: Tror det är till butiken man köper ifrån. men säkert kan fruugo hjälpa till om du får problem.
    det står massa information på deras sida. har för mig att jag har läst om det där.

• Tjejen79
    humilis skrev 2010-05-25 10:55:26 följande:
    tjejen79: Tror det är till butiken man köper ifrån. men säkert kan fruugo hjälpa till om du får problem. det står massa information på deras sida. har för mig att jag har läst om det där.
    Tack för svaret! Får läsa på där lite bättre... men är ju säkert inga problem!
  • Tjejen79

Såg nyss att priset på vagnen med gråbas är sänkt nu till ca 6700:- + frakt ca 380:- = 7080:- är ju ett super pris... måste nog ta å klicka hem en nu :)

• Katjan

Jag fick det till 6 692,52kr ink frakt när jag var inne o kikade på sidan precis. 

• Tjejen79
    Katjan skrev 2010-05-25 13:59:24 följande:
    Jag fick det till 6 692,52kr ink frakt när jag var inne o kikade på sidan precis. 
    Ja nu ser ja att dom tagit bort frakten oxå!! De blir bara bättre {#lang_emotions_laughing} Tur att ja inte hunnit skicka iväg en beställning ännu.
  • Tjejen79

Nu är vagnen beställd!! Blev en med gråbas å topset i offwhite...

Humilis: Tog de 10 dagar för dig att få den?

• humilis
    Tjejen79 skrev 2010-05-26 08:44:42 följande:
    Nu är vagnen beställd!! Blev en med gråbas å topset i offwhite...Humilis: Tog de 10 dagar för dig att få den?
    jag tror det tog 10 dagar innan ordern bahandlades och skickades iväg. men ca 14 - 16 dagar så hade jag vagnen!
  • Norpan

Funderar också på att klicka hem en... ingen som har haft problem med Fruugo?

• Tjejen79

Nu har min vagn skickats eller rättare sagt igår den 28:e maj... gjorde min beställning 25:e maj. Kanske får den till veckan då {#lang_emotions_laughing}

♥ Isa 080606 & Thea 100528 ♥ rosadagar.blogg.se
  • Norpan
    Tjejen79 skrev 2010-05-29 21:41:57 följande:
    Nu har min vagn skickats eller rättare sagt igår den 28:e maj... gjorde min beställning 25:e maj. Kanske får den till veckan då
    Å, då kanske vi också får en bekräftelse snart... bokade den 27/5. Hoppas att du får den i veckan!!
  • Tjejen79

Nu har min vagn kommit! Så de tog drygt en vecka från beställning (tis 25:e maj)...

Kollade senast imorse på fraktbolagets hemsida å då var den fortfarande kvar i NL, så antar att den slutar synas där när den kommer till Sverige å fraktas me Posten... Så ni andra som oxå följer statusen där vet de Glad Blev en glad överaskning när posten ringde på dörren!

• Tjejen79

Grrr... va irriterande att de skulle vara en liten skada på min vagn. Är ett hål i handtags gummit. Har mailat Fruugo nu så får vi se hur de här funkar!

• Tjejen79

Plus till Fruugo... väldigt snabbt svar! Nu ska dom kolla me webshopen vagnen kommer ifrån å återkomma imorgon...

• Norpan

Å, vad tråkigt med en skada på en helt ny vagn... Hoppas att det löser sig bra för er!

Vi ska hämta vagnen i eftermiddag, det tog bara en vecka att få hit den. Hoppas att den är i rätt färg och hel!! 

• Norpan

Nu har vi monterat ihop vagnen... och den är hel och komplett. Det tog en vecka för oss att få den, perfekt!!!

Svar på tråden Köpa vagn på Fruugo.com?