Köpa vagn på Fruugo.com?
Låter nästan för bra för att vara sant. ÄR fraktfritt till Sverige med en leveranstid på 10 dagar.
Bugaboo Cameleon kostar endast 7600 kr.
någon som har någon erfarenhet från sidan?
Låter nästan för bra för att vara sant. ÄR fraktfritt till Sverige med en leveranstid på 10 dagar.
Bugaboo Cameleon kostar endast 7600 kr.
någon som har någon erfarenhet från sidan?
Är oxå intresserad att höra erfarenheter om sidan!
Lägg i föräldrar-barnvagnar tråden!
Tänkte lägga till att vagnen kom snabbt. Jag är jättenöjd!
Vet nån hur de funkar med garantier när man beställer därifrån? Är de Fruugo man vänder sig till eller blir de butiken som vagnen skickas från...
tjejen79: Tror det är till butiken man köper ifrån. men säkert kan fruugo hjälpa till om du får problem.
det står massa information på deras sida. har för mig att jag har läst om det där.
Såg nyss att priset på vagnen med gråbas är sänkt nu till ca 6700:- + frakt ca 380:- = 7080:- är ju ett super pris... måste nog ta å klicka hem en nu :)
Jag fick det till 6 692,52kr ink frakt när jag var inne o kikade på sidan precis.
Nu är vagnen beställd!! Blev en med gråbas å topset i offwhite...
Humilis: Tog de 10 dagar för dig att få den?
Funderar också på att klicka hem en... ingen som har haft problem med Fruugo?
Nu har min vagn skickats eller rättare sagt igår den 28:e maj... gjorde min beställning 25:e maj. Kanske får den till veckan då
Nu har min vagn kommit! Så de tog drygt en vecka från beställning (tis 25:e maj)...
Kollade senast imorse på fraktbolagets hemsida å då var den fortfarande kvar i NL, så antar att den slutar synas där när den kommer till Sverige å fraktas me Posten... Så ni andra som oxå följer statusen där vet de Blev en glad överaskning när posten ringde på dörren!
Grrr... va irriterande att de skulle vara en liten skada på min vagn. Är ett hål i handtags gummit. Har mailat Fruugo nu så får vi se hur de här funkar!
Plus till Fruugo... väldigt snabbt svar! Nu ska dom kolla me webshopen vagnen kommer ifrån å återkomma imorgon...
Å, vad tråkigt med en skada på en helt ny vagn... Hoppas att det löser sig bra för er!
Vi ska hämta vagnen i eftermiddag, det tog bara en vecka att få hit den. Hoppas att den är i rätt färg och hel!!
Nu har vi monterat ihop vagnen... och den är hel och komplett. Det tog en vecka för oss att få den, perfekt!!!