jag blir faktiskt trött och irriterad över alla sådana här grejer. jag tycker att som det var förr med kändisar på typ 20 tal och så var bättre. idoler och kändisar vart hyllade för det dom gjorde bra. var du en duktig skådespelare så var du berömd för det, om du var en duktig idrotstjärna så vart du berömd för det. vad dom hll på med på sin fritid var folk inte insatta eller intresserade av.
nu kan en människa vara helt värdelös som skådespelare men får ändå roll på roll för den är känd för sitt privatliv. skit i mina ögon. jag bryr mig inte vem som knullar vem om jag ska sitta och kika på en bra film så vill jag ha det jag betalar för, bra skådespel. sedan skiter jag i vad dom håller på med bakom bioduken.
om tiger woods sätter på halva hollywood är ju upp till honom och det ar inte vi med att göra. är han en duktig idrottare så är han och det är det man vill se på golfbanan om man nu har det intresset. jag skiter fullständigt i golf men tycker han är duktig.
så skit i vad dom håller på med hylla dom för det dom kan och är duktig på. om en vanlig svensson är otrogen så ska det gå långt för chefen ska få avskeda den. woods har ju golf som sitt jobb så det gäller samma för honom i mina ögon. fritid och jobb är inte samma sak.
sedan om hans fru vill ta tillbaka honom, fine för henne om inte är det upp till henne. vad har vi med att göra med vad dom gör i sin sängkammare??