• Julifr­u
    Äldre 2 May 16:05
    3031 visningar
    10 svar
    10
    3031

    Lycka!!!

    Vill bara dela med mig om våran lycka , jag kan fortfarande inte förstå att det verkligen är sant att VI har fått bli föräldrar till världens finaste flicka bara ÄLSKAR henne så vilkorslöst finns inga gränser...

    Just nu rinner tårarna av lycka då det knackade på köks fönstret det va lillan som gav mig släng puss hon och sin pappa leker på gräs mattan , sen trodde jag aldrig att jag skulle få skriva just ett sånt här inlägg men det gör jag just nu och jag är bara så LYCKLIG!!!

    Världens största kram till er alla {#lang_emotions_heart}

  • Svar på tråden Lycka!!!
  • forvan­tninga­r
    Äldre 2 May 16:11
    #1

    Härligt :) Läste ni åkte och hämtade henne den 6 december -09, samma dag som vår son föddes :) Kan inte heller riktigt förstå det ännu fast det är snart 5 månader sen :) Tiden bara springer på. Grattis föresten <3

  • Jamirl
    Äldre 2 May 17:14
    #2

    Wow, helt otroligt! Hon är så söt! Va härligt att det gick så pass fort för er att köa!

  • Äldre 2 May 19:46
    #3

    Underbart! Kram vännen!

  • Linnis
    Äldre 2 May 21:04
    #4

    Härligt att du delar med dig. Det gör det mer verkligt för oss andra som väntar barnbesked, gör hemutredning eller går föräldrautbildning. Insprirerande att det faktiskt blir föräldra-lycka till slut.

  • Ethi
    Äldre 2 May 21:06
    #5

    Underbart! Visst är det helt fantastiskt att något så enormt stort och härligt kan hända en själv!

  • Namast­e72
    Äldre 2 May 21:20
    #6

    Visst är det fantastiskt att man kan älska en annan liten varelse så mycket. Mitt hjärta svämmar över när jag tittar på vår dotter, jag är helt tokförälskad {#lang_emotions_heart}


    { Mamma till världens finaste dotter }
  • M2003
    Äldre 2 May 22:24
    #7

    Adopterade eller egna, det spelar ingen roll. Goa är de, de små och stora {#lang_emotions_laughing}.
    Synd bara att inte alla som håller på med en massa IVF:er och inte lyckas och som kämpar och som sörjer inte kan fatta vad de missar, när de väljer bort adoptivbarn. Det är obegripigt för oss som har adopterat!
    Tack för att du delar med dig och sprider solsken!

  • Melker
    Äldre 2 May 23:00
    #8

    Underbart! Ja det är otroligt hur fort det går och hur självklart allt kan kännas :) Hur mycket man kan älska någon.
    För ungefär 1,5 vecka sedan när vi satt på dotterns rum och lekte fick jag min första spontana kram. Hela mitt hjärta svämmade över, en obeskrivbar känsla.
    Förstår dig, känner samma lycka
    KRAM!

  • Äldre 3 May 19:56
    #9

    Härligt! Är så glad för er skull!
    <3 <3 Kram kram

  • mammam­ys06
    Äldre 3 May 20:33
    #10

    Mmm, jag vet, är så tokigt förälskad i mina barn så det är inte sant. Idag kunde storebror inte hejda sina känslor för lillasyster, han var på henne hela tiden och pussade henne på pannan, munnen, kinderna, näsan, magen (han älskar att prutta henne på magen så hon kiknar av skratt). Jag är så enormt lyckligt lottad! Livet är underbart och barnen är verkligen meningen med livet!


    Lycklig nybliven tvåbarnsmamma!
Svar på tråden Lycka!!!