• Linda Sjöberg

Vad ändvänder ni för blöjor..

Vilka blöjor andvänder ni och vilka tycker ni bärst om????

• Svar på tråden Vad ändvänder ni för blöjor..
  • malca

Just nu är det Pampers, innan det var det Libero - bara för att jag hade rabattkuponger på dem. I vanliga fall brukar vi köpa Icas egna, som jag tycker är precis lika bra men billigare. Har även provat Huggies, men de var inte så bra tyckte jag. Har hört att Lidls ska vara billiga och bra med vi har ingen Lidl i närheten så har inte provat dem än.

• Leijne

Just nu har vi pampers 1or. De var lite mjukare än Liberos, och lättare att vika ner för navelstumpen. Sen tänkte jag prova Libero igen.

• tildabelle

Vi har precis gått över till Willys egna blöjor och är dundernöjda! Fattar inte varför vi använt dyra märkesblöjor tidigare.

• UnDeuxTrois

Pampers har alltid funkat bäst för oss. Bäst passform helt enkelt.

• Maria K

Fuzzi Bunz pockets (tygblöjor)

• La Lola

Vi använder Libero.

*mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Snuttetass

Allt möjligt, Förutom pampers.
    Oftast blir det Icas, men ibland har man rabatt på liberos och då blir det Libero
    och har även testat willys egna som funkar fin fint!
    Det beror helt enkelt på vart vi handlar när det är dags att köpa blöjor.

• Gyllan

Vi har provat både Pampers, Libero och Willys.

Pampers och även Willys tycker jag har varit kanon, tunna och smidiga.

Libero är för tjocka och breda för våran dotter som är ganska liten. När hon var mindre (är 7 månader nu) funkade de inte alls, hon fick skavsår på benen.
    Har prövat de igen nu men upplever att de fortfarande är före breda. Dessutom har hon blivit röd av dem.

• Linda Sjöberg

Tack så mycket för alla svar.. Ja det va en del olika men libero bjölorna tycker ja e för stora å tjocka därför har vi andvänts pampers men vi testade willys egna nu med å dom verkar kanon med men ja har bara använt dom idag så ja vet vell inte riktigt än om dom är bra men det är ju hälften så billigt som pampers å det blir ju lite pengar man sparar på det...

Men ni som använder libero tycker ni inte att dom e lite tjocka eller passar det er bra ändå??

Svar på tråden Vad ändvänder ni för blöjor..