• Anonym (Anna)

Killar! Hur stor skillnad är det egentligen i "trånghet" mellan tjejer?

Nu är jag lite nyfiken, man läser ju då&då om väldigt trånga resp väldigt vida musar. Är det verkligen så stor skillnad mellan olika tjejer, eller är det så att de flesta är ungefär desamma? Inuti alltså, utanför är det förstås stor individuell variation.
    För jämförelsens skull kan jag säga att av de 14-16 killar jag varit med är det kanske 4-5 stycken som har utmärkt sig med att ha antingen superliten eller stor snopp, de andra har liksom inte varit något speciellt. Average liksom. Så vad är egentligen er erfarenhet, killar?

• Svar på tråden Killar! Hur stor skillnad är det egentligen i "trånghet" mellan tjejer?
  • Anonym

Det undrar jag med!
    Svar tack . Och hur stor skillnad mellan kvinnor som har fött barn och inte, om det är skillnad?

• Anonym

Det är enorm skillnad. Vi kommer givetvis aldrig att kunna bevisa varken det ena eller det andra men jag skulle tippa att det känns mer skillnad för killar än för tjejer.

Jag var med en tjej för åtta år sedan som satt på supermusen. Inget är kan jämföras med den och jag kommer nog aldrig att ha så bra sex...

Förlossningen påverkar. Nu har ju jag förvisso bara legat med tre mammor men visst är det skillnad. Inte till det bättre bör tillägas...

• Anonym (Anna)

Det är svårt att föreställa sig hur det känns för en kille att vara inne i en tjej, och därför svårt att förstå att det kan vara sån enorm skillnad.
    Men hur stor skillnad pratar vi om egentligen och vad gör den i praktiken?

• Anonym
    Anonym skrev 2010-05-02 22:44:34 följande:
    Det är enorm skillnad. Vi kommer givetvis aldrig att kunna bevisa varken det ena eller det andra men jag skulle tippa att det känns mer skillnad för killar än för tjejer. Jag var med en tjej för åtta år sedan som satt på supermusen. Inget är kan jämföras med den och jag kommer nog aldrig att ha så bra sex... Förlossningen påverkar. Nu har ju jag förvisso bara legat med tre mammor men visst är det skillnad. Inte till det bättre bör tillägas...
    Har du legat med dom både före och efter graviditet och förlossning? Annars har du ju ingen aning om hur förlossningen påverkat deras tajthet menar jag.

Själv kan jag bara erinra mig en tjej som skiljer sig nämnvärt från mängden, för att hon var så otroligt slapp. Och hon var 18 och jag 16. Och jag är inte direkt dåligt utrustad med 20 cm relativt grov kuk.
  • jfsebastian

Det kan vara som att försöka få in en falukorv i en kaviartub, eller som att slå med ett fiskespö i ett garage.
    Enorm skillnad alltså.
    Sen är det skillnad på hur musen är inne också. öppningen kan vara olika stor, men också insidan, själva slidan.
    En del har rörfitta, dvs jämnsmal hela vägen. De flesta har en som är mer ballonglik dvs trängre öppning och stora inuti.
    En del har mer jämnstora i både öppning och slida.

Jag gillar flexibla bäst. En som makan slappna av nog att ta emot en hand, men också krama en normal kuk.

Men jag har aldrig haft en mus som jag inte gillat, undantaget är smaken som är väldigt olika.
    Vissa smakar fitta, andra lite syrliga, en del nästan söta.

• Anonym
    "Har du legat med dom både före och efter graviditet och förlossning?"

I två fall och skillnaden var milsvid.
  • Hej hopp i blåbärsskogen

Jag tycker att skillnaden är högst påtaglig mellan tjejer, men inte så stor att den inte går att åtgärda genom val av lämplig ställning.

Aldrig haft sex med en morsa.

• Gung Ho

Ca 60% känns ungefär 'som vanligt'.
    ca 20% känns 'trånga'
    ca 20% känns 'lite större'

Sedan om det de facto beror på 'trångheten' eller muskulatur kan jag inte uttala mig om. Jag har bara noterat skillnader, och nu uppskattat hur stor andel som skiljer sig. Själv tycker jag 'som vanligt' är bäst.

• Anonym (ångest)

Fan vad jag får ångest nu.. tänk om jag har en stor garage balong fitta! Ingen som skulle säga det ju..

• BlommyNess12

Det är väl olika, min sambo tycker jag blev trängre efter förlossningen än innan. Muskulaturen påverkas olika mycket och för vissa påverkar läkningen så att det drar ihop sig mer än det var innan.

Svar på tråden Killar! Hur stor skillnad är det egentligen i "trånghet" mellan tjejer?