• Eisa

Jag älskar Björn Skifs, är han snäll eller?

Alltid när jag berättar om min kärlek till kändisar här så har ni alltid smaskig ofördelaktig info. MJ är peddo, Christer Sandelin är ett svin mot sin fru, Täppas en dålig pappa osv.

Så vad är haken med Björn Skifs?

• Svar på tråden Jag älskar Björn Skifs, är han snäll eller?
  • Gravid2010

Det kan väl inte finnas nåt va?? (förstör inte min förutfattade mening om honom!!!!!)

• Gravid2010
    bakeacake skrev 2010-05-03 07:59:30 följande:
    HAn är faktiskt ooooootroligt trevlig.. har nästan aldrig träffat en trevligare karl.. :)
    jaaaaaa!
  • nostalgi

Ja' inte för att jag själv gillar hans musik, men han är ju så folkär och har spridd så mycket glädje. Nu är han enn Herre till åren, (62), och visst verkar han snäll och gemytlig.

Här lite wipiinfo.

sv.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%B6rn_Skifs

• Eisa
    nostalgi skrev 2010-05-03 08:02:31 följande:
    Ja' inte för att jag själv gillar hans musik, men han är ju så folkär och har spridd så mycket glädje. Nu är han enn Herre till åren, (62), och visst verkar han snäll och gemytlig.Här lite wipiinfo.sv.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%B6rn_Skifs
    äh, 62 är väl ingen ålder. Vid 75 kan man börja snacka ålder.

Vad kul att ni ej har nåt neg! *lycklig*

Jag vet inte riktigt vad jag vill med honom. Ha honom som vän? Morfar? Pappa? Knullkompis? Son?
  • nostalgi

Ja, du kan ju maila till honom och fråga om han är med på nåt kul? Han har väl en officell hemsida där du kan skicka et "fanbrev"?

• Eisa
    nostalgi skrev 2010-05-03 08:22:16 följande:
    Ja, du kan ju maila till honom och fråga om han är med på nåt kul? Han har väl en officell hemsida där du kan skicka et "fanbrev"?

"Hej Björn, jag heter Åsa och vill gärna hitta på något med dig"
  • BuoBä

Jag har sett honom i en kö på Arlanda en gång. Han verkade lite allmänt förvirrad, om han var i rätt kö osv osv. Spinn vidare på det några varv så är han säkert senildement enligt kvällspressen.  

• nostalgi
    Eisa skrev 2010-05-03 08:23:48 följande:
    "Hej Björn, jag heter Åsa och vill gärna hitta på något med dig"
    Man vet ju aldrig vad sådana klurifaxar kan ha' i tankarna! Kanska kan du be honom om en efterlängtat autograf? Bjuda honom på glass?
  • Februarii

Täppas!? Måste du förstöra det för andra också!? {#lang_emotions_cry}

• Stårschan

Vill inte höra ett ont ord om Björn Skifs! (Och som tur är verkar jag ju slippa det också.)

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • Gyllan
    nostalgi skrev 2010-05-03 08:22:16 följande:
    Äh, maila är väl överskattat. Jag kan svänga förbi hemma hos honom och framföra en personlig hälsning från TS. Bor inte mer än 10 min från honom.
  • Stårschan
    Gyllan skrev 2010-05-03 11:16:21 följande:
    Äh, maila är väl överskattat. Jag kan svänga förbi hemma hos honom och framföra en personlig hälsning från TS. Bor inte mer än 10 min från honom.
    Om du ändå har vägarna förbi kan du passa på att fråga varför det inte går att få tag på albumet "Watch out!" på CD. Min gamla kassett från 1977 har tagit slut...
    I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
Svar på tråden Jag älskar Björn Skifs, är han snäll eller?