Min bebis är så varm o svettig... Fler??
Har en bebis som är 3 veckor o hon har under en veckas tid börjat vara så varm o svettig.. Speciellt om huvudet. Ibland när hon ligger på min arm så är det så att det rinner svett från hennes lilla huvud..
Har en bebis som är 3 veckor o hon har under en veckas tid börjat vara så varm o svettig.. Speciellt om huvudet. Ibland när hon ligger på min arm så är det så att det rinner svett från hennes lilla huvud..
Leah är 5 månader idag och har alltid varit varm hon också. Hon blir oftast jätte varm på huvudet på kvällen när hon somnar för natten och i bland måste man verkligen torka bort svetten från henne.. Jag har aldrigt tänkt på att det är något konstigt med det.. har alltid hört att bebisar blir varma speciellt när dom sover.. Det är nog inget att oroa sig för.. =)
Vad skönt att höra att det finns fler! =) Man blir ju lite nojig o oroar sig säkert ofta i onödan!
Det förstår jag verkligen. Jag har nog kommit över lite av det där nojjandet men sen är ju hon som sagt 5 månader också och det kanske släppte för ett par dagar sen.. :)
Ja, Leah blir också det i bland men det är oftast när hon börjar bli trött eller liknande. Det är mest om huvudet också.. På kvällen natten kan hon bli fuktig över hela kroppen och så pass att man maste ta av henne täcke och vädra.. men det är ju bara och hålla koll och känna i nacken på henne.. är hon varm prova en lite tunnare filt osv..
Våran kille är alltid så varm. När han var liten rann svetten ner för armen på en när man bar på honom, och speciellt när han åt. Enda gången han kunnat sova med vanligt täcke och pyjamas var i vintras när det va som värst kallt, och då var det rätt bra kyligt i lägenheten. I vanliga fall sover han i blöja med en filt, bara... och ibland är till och med det för varmt. Råkar man lägga honom att sova middag till exempel i tröja och/eller byxor är han helt plaskblöt och grinig när han vaknar. Och fotsvetten ska vi inte snacka om