• Anonym (Undrande)

Vad tycker ni tjejer om försats?

Ja, vad tycker ni tjejer om detta? När jag blir rejält upphetsad så börjar försatsen rinna (kan bli ganska vått). Är det till exempel äckligt att suga av en kille om ollonet glänser med försats eller är det bara extra upphetsande?

• Svar på tråden Vad tycker ni tjejer om försats?
  • Anonym

Nej, det är bara upphetsande och dessutom ganska gott

• Hjärter  dam

Love it, visar ju bara att du är kåt!

• Anonym (Undrande)

Underbart att höra! Tack för svaren. Själv är jag galen i kvinnliga safter.

• Anonym (LLL)

Killen jag träffar nu får ganska mycket försats, så mycket att han blir helt fuktig i kalsongerna när han blir kåt, och ibland kan försatsen smaka lite syrligt när man suger och om jag ska vara ärlig är det väl inte det godaste jag nånsin smakat men inte heller jätteäckligt, bruka bara blanda ut det med lite mera saliv när jag känner smaken, tänder inte direkt på det men tänder mycket på själva sugandet vilket överväger det hela rätt mycket.

• Anonym (nejtack)

näe jag föredrar "torra" kukar.. hade en som slemmade nå förfärligt och det var riktigt avtändande och äckligt...

• Rödaskor

det känns lite lättare att runka av en kille om försatsen kommer, det känns så torrt annars om jag är rädd att det ska göra ont. men stoppa ett slemmigt ollon i munnen är inte så hett, försöker torka av innan och låta bli att känna smaken

• Anonym

Inga problem, visar ju bara att du tycker det är skönt...

• Anna Paulita

Jag tycker inget alls, det är ju helt naturligt. Har liksom aldrig funderat på försatsens vara eller inte vara.

Jag vägrar bara vara mamma...
  • Princ

Hmm man kan ju inte göra så mycket åt det ,det bara kommer ju

• redneck girl

jag tycker det är upphetsande och helt naturligt.

Svar på tråden Vad tycker ni tjejer om försats?