teutonia Solano
Någon som vet om små barn kan ligga i en teutonia Solano?
Mvh Emma
Någon som vet om små barn kan ligga i en teutonia Solano?
Mvh Emma
Vi köpte våran Toni (som den hette -03, exakt samma vagn) när dottern var nästan 7 månader. Eftersom farmor och farfar bor i Stockholm och vi bor i Göteborg så var vi i behov av en liten, smidig vagn. Vanessa har alltid suttit, sovit, myst jättebra i den. Verkligen en favoritvagn som vi tyvärr ska sälja nu eftersom vi var tvugna att köpa en Brio Race för att kunna ha ståbräda.
Det är ju inte plant liggläge i den, men det är ju mycket bättre än i ett babyskydd. Dessutom blir den väldigt ombonad när det blåser och så ute. Lätt att ta sig fram inte bara på asfalt utan oxå i snö och liknande eftersom den har gasfjädrar (heter det så?)
En vagn jag varmt rekommenderar. Som sagt svider bra mycket nu när vi ska sälja vår
Instämmer med föregående skrivare. En kanon vagn! Tea är visserligen två nu, men hennes yngre kompisar har testat o de sitter som kungar i den! Jag rekomenderar den jättemycket. kram
Men även för små barn?
Emma
hej. hennes yngre kompisar var när de testade vagnen 4 månader och den andre 8 månader. Båda satt jättebra iden o det såg verkligen mysigt ut. Så jag tror att det går jättebra.
Ja absolut det kan dom. Ja som extra vagn alltså...