• eeroo

teutonia Solano

Någon som vet om små barn kan ligga i en teutonia Solano?

Mvh Emma

• Svar på tråden teutonia Solano
  • Vanessa

Vi köpte våran Toni (som den hette -03, exakt samma vagn) när dottern var nästan 7 månader. Eftersom farmor och farfar bor i Stockholm och vi bor i Göteborg så var vi i behov av en liten, smidig vagn. Vanessa har alltid suttit, sovit, myst jättebra i den. Verkligen en favoritvagn som vi tyvärr ska sälja nu eftersom vi var tvugna att köpa en Brio Race för att kunna ha ståbräda.

Det är ju inte plant liggläge i den, men det är ju mycket bättre än i ett babyskydd. Dessutom blir den väldigt ombonad när det blåser och så ute. Lätt att ta sig fram inte bara på asfalt utan oxå i snö och liknande eftersom den har gasfjädrar (heter det så?)

En vagn jag varmt rekommenderar. Som sagt svider bra mycket nu när vi ska sälja vår

• teasmamma

Instämmer med föregående skrivare. En kanon vagn! Tea är visserligen två nu, men hennes yngre kompisar har testat o de sitter som kungar i den! Jag rekomenderar den jättemycket. kram

• teasmamma

hej. hennes yngre kompisar var när de testade vagnen 4 månader och den andre 8 månader. Båda satt jättebra iden o det såg verkligen mysigt ut. Så jag tror att det går jättebra.

• Stargirl

Ja absolut det kan dom. Ja som extra vagn alltså...

Svar på tråden teutonia Solano