• gryn

otrivelle

När kan man ta ägglossningstest efter man tagit otrivelle sprutan
    oh är det någon som lyckats blivit gravid tack för svar

• Svar på tråden otrivelle
  • Just me

Det undrar jag med :)
    Jag tog min otrivell spruta förra måndagen så vi får se vad det blir o om det blir något, vilket jag absolut inte tror.
    Om jag har förstått rätt så får man ägglossningen ca 40 timmar efter man tagit sprutan.
    Ska du ta sprutan du med? Lycka till isf :)

• gryn

jag tog också den förra mon vad häftigt jag har haft som mens värk hela tiden hur har du haft det

• Just me

Det har faktiskt jag också , undrar om det beror på något ;) hihi får hålla i tummarna då!! har bim nästa ons o då skulle jag testa o skulle det inte ta sig så skulle jag ringa så skulle vi bestämma om jag ska ta sprutorna en sväng till eller något annat kanske.  Kul att vi kan testa på samma dag :)

• gryn

det är lite kul jag har fott ont lite i brösten också på sidorna vet inte om det är sprutan eller inte vi får hålla tummarna jag skulle också kontakta min läkare i fall jag skulle börja med sprutor eller trippel pergo

• Moa Li

Berätta hur det går!!! Det är ju så spännande att läsa på familjeliv. jag ska ta en otrivellespruta nu idag, så jag sökte på Otrivelle och fick upp er här. Verklighetens dokusåpa {#lang_emotions_sunny}

Kram Moa

• gryn

Hej man tar sprutan så losnar ägget efter 24 36 timmar äter du också pergotime?

• Moa Li

Gryn, nej har har tagit Purogunsprutor.  Man får se till att vara "påfylld" hela tiden nu då :)

• gryn

jag fick min mens 14 dagar efter ovitrelle sprutan så nu äter jag pergo i gen

Svar på tråden otrivelle