• Anonym

knipkulor

Funderar på att skaffa "knipkulor". De ska ju vara bra träning för underlivet och kanske en kul leksak? Någon som har använt knipkulor? Är det värt att skaffa? Gör de något gott?

• Svar på tråden knipkulor
  • Anonym

Finns små och stora. jag valde stora i början eftersom hon i affären sa att de små lätt åker ut av sig själv om man inte är tränad. iaf om man har fått barn.

Men själv tycker jag man lika kan knipa utan kulor. Jag glömmer hela tiden bort att knipa så kulan ligger ju ändå bara i slidan och skräpar liksom...
    kanske är för att den är för stor för mig. borde kanske ha en mindre så att man måste knipa så den inte åker ut..
    men ont gör det abslut inte, men jag kniper mera när jag inte har nån kula där. Brukar göra det till en vana att knipa hundra gånger innan jag somnar.
  • Anonym

Har sett att det finns sådana som vibrerar. Kanske kan vara värt att prova?

• Anonym

Jag har knipkulor. Jag kan knipa utan också, men poängen med mina är att det är små kulor i de stora som gör att de liksom känns när man rör sig. Jättebra när man städar, diskar eller på annat sätt rör sig för då går man och kniper utan att förstå det. 

Ibland får jag lite träningsvärk efteråt.
    Ingen poäng om man sitter stilla. Men nej, det är ingenting som är roligt i en sexakt, utan för att träna upp musklerna.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-05-03 22:59:24 följande:
    Jättebra när man städar, diskar eller på annat sätt rör sig för då går man och kniper utan att förstå det.  Ibland får jag lite träningsvärk efteråt. Ingen poäng om man sitter stilla. Men nej, det är ingenting som är roligt i en sexakt, utan för att träna upp musklerna.
    Har du märkt någon skillnad på underlivet eller sexlivet efter att du använt knipkulorna? Hur i såfall?
  • Anonym

Jag har märkt skillnad, förut när jag satte in fingret var det liksom ett stort hål där, nu är det tight där nere. Men det gäller att göra det varje dag, och inte bara nångång då och då..för då hjälper det inte. jag kände stor skillnad efter 1 månad redan. men jag kniper bäst utan kulor när jag ligger i sängen.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-05-03 23:09:49 följande:
    Jag har märkt skillnad, förut när jag satte in fingret var det liksom ett stort hål där, nu är det tight där nere. Men det gäller att göra det varje dag, och inte bara nångång då och då..för då hjälper det inte. jag kände stor skillnad efter 1 månad redan. men jag kniper bäst utan kulor när jag ligger i sängen.
    Kul

Då kanske det räcker med att bara knipa. Eller så kommer man ihåg det bättre om man har några knipkulor. Men jag undra varför det finns såna som vibrerar... kanske bara för att de ska gå lättare att sälja...?
  • Anonym (kniiiip)
    Anonym skrev 2010-05-03 23:33:02 följande:
    Kul Då kanske det räcker med att bara knipa. Eller så kommer man ihåg det bättre om man har några knipkulor. Men jag undra varför det finns såna som vibrerar... kanske bara för att de ska gå lättare att sälja...?
    Jag tror att det är för att man lättare känner knipkulorna då och hittar rätt muskler direkt
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-05-03 23:33:02 följande:
    Kul Då kanske det räcker med att bara knipa. Eller så kommer man ihåg det bättre om man har några knipkulor. Men jag undra varför det finns såna som vibrerar... kanske bara för att de ska gå lättare att sälja...?
    knipkular kan man nog ha i samband med sex också, kanske därför?
  • Poesei

Det finns "knipkulor" som man kan ha i sig vid samlag. Dom kallas mest för Geishakulor. De flesta knipkulor vibrerar lite när man rör på sig.

Vill man ha kulor som man kan använda under samlag rekommenderar jag dessa: www.poeme.se/product.aspx

Faktiskt en himla skoj krydda!

• Anonym
    Poesei skrev 2010-05-04 09:26:54 följande:
    Det finns "knipkulor" som man kan ha i sig vid samlag. Dom kallas mest för Geishakulor. De flesta knipkulor vibrerar lite när man rör på sig. Vill man ha kulor som man kan använda under samlag rekommenderar jag dessa: www.poeme.se/product.aspx?productid=1820Faktiskt en himla skoj krydda!
    Tack för tips
Svar på tråden knipkulor