• Joe

Gravidyoga i stockholm/uppsala?

Jag bor i bålsta och är verkligen nyfiken på gravidyoga, men har inte hittat något... kanske letat dåligt och i för snävt område :p fick en gravidyogabok ganska tidigt men började efter ett tag känna att det var svårt utan att tidigare ha hållt på med någon yoga alls, skulle behöva någon som visar och förklarar. vill helst inte behöva åka jättelångt, men det verkar inte finnas något i håbo, upplands-bro eller järfälla (förutom på sats och det har jag inte råd med). Tips?

• Svar på tråden Gravidyoga i stockholm/uppsala?
  • mrs maniac

synd att du bor norr om stan, annars finns det superbra i flemingsberg, precis vid huddinge sjukhus... kolla gärna www.yogahuset.se

jag gick där och tyckte verkligen det var toppen!

• gudrunberit

Finns Friskis och Svettis där du bor? I Västerås har de gravidyoga på Friskis som jag har tänkt prova.

• LillaVild

Kolla studieförbundet vuxenskolans hemsida. Gick på deras i Uppsala - skitbra!

• Längtar efter barn

Jag bor i upplands-bro och är i vecka 18.
    På MVC som finns i kungsängen har jag sett i ögonvrån att man kan skriva upp sig på Yogaklasser men jag har inte läst så noga.

Finns det inga erbjudanden i din kommun?

• Joe

såg för ett tag sen att det fanns i uppsala, men då när jag tittade hade jag precis missat två kursstarter :p och nu känns det lite sent eftersom jag bara har sex veckor kvar... så jag får helt enkelt försöka överleva ändå eller skaffa en dvd ;) tack för tipsen :)

Svar på tråden Gravidyoga i stockholm/uppsala?