• 080609

lekpark i nacka?

Undrar om det är någon som vet om det finns några/någon rolig lekpark i nacka? Inte en dagisgård, då vi vill kunna gå dit på vardagarna. Jag har inte sett någon, men jag har iof inte letat heller ... men kom gärna med tips el förslag. det kan även vara i närliggande kommuner så som värmdö el så... (med lekpark menar jag en utomhus lekpark, inte inne så som andys mfl )

• Svar på tråden lekpark i nacka?
  • Karin Hz

Det finns massor med roliga parker i Saltsjö-Boo där jag bor. Var i Nacka tänker du dig?

• 080609
    Karin Hz skrev 2010-05-04 12:40:23 följande:
    Det finns massor med roliga parker i Saltsjö-Boo där jag bor. Var i Nacka tänker du dig?
    Åh, där hade ju varit perfekt för oss!! var i saltjö-boo ligger de??
  • Karin Hz

I väsra Orminge ligger det två nya lekparker, en sagopark och en vattenlekpark. De ligger i anslutning till Edövägen samt Utövägen. I östra Orminge ligger en stor park som heter Östbackaparken. Den hittar du precis bredvid Östbacka förskola.

Hoppas du hittar!

• 080609
    Karin Hz skrev 2010-05-05 07:56:35 följande:
    I väsra Orminge ligger det två nya lekparker, en sagopark och en vattenlekpark. De ligger i anslutning till Edövägen samt Utövägen. I östra Orminge ligger en stor park som heter Östbackaparken. Den hittar du precis bredvid Östbacka förskola. Hoppas du hittar!
    Tack så hemskt mkt!!!
  • 080609
    Karin Hz skrev 2010-05-05 07:56:35 följande:
    I väsra Orminge ligger det två nya lekparker, en sagopark och en vattenlekpark. De ligger i anslutning till Edövägen samt Utövägen. I östra Orminge ligger en stor park som heter Östbackaparken. Den hittar du precis bredvid Östbacka förskola. Hoppas du hittar!
    och en till fråga... vilken tycker du är bäst?? nog för att jag kan kolla in alla tre, men om du har en favvo så kollar vi in den idag då vi har en ledig dag idag...
  • Karin Hz

Jag gillar alla! Barnen med! Vilken blev det?

• 080609
    Karin Hz skrev 2010-05-06 06:49:34 följande:
    Jag gillar alla! Barnen med! Vilken blev det?
    det blev den vid östbacka förskola. Vi hittade inte de andra, men jag ska "leta" bättre så hittar jag dem säkert {#lang_emotions_smile} Har du varit i lekparken vid rensättra allé?? jag ska nog kolla in den med... tack så hemskt mkt för tipsen!!
  • Pebbles82

Det här var ju intressant! Jag har letat som en tok efter vettiga lekplatser och tydligen har jag missat några! :)

Svar på tråden lekpark i nacka?