Idag ska jag på bedömmning,igångsättning!*nervös*
go morron tjejer.Uch vad jag är nervös.... ska på bedömmning till förlossningsläkaren idag ang igångsättning. Detta pga förlossningsrädsla men även pga svår foglossning (sjukskriven sen v20), senaste tre veckorna har jag haft jätte mycket SD (som gör ont), låg på BB på observation två dagar förra veckan och på CTG mätte de "värkar/sd" var 3-5 min heeela tiden o så har jag de än typ.... :(. men när de kollade tappen så hade den inte påverkats markant av detta.
så som ni förstår blir de inte så mcket sömn alls nu för tiden :(, mest uppe o vankar och sover om vartannat.
Om tappen e tillräckligt mjuk o mogen idag så blir de igångsättning imorron eller på fredag... Längtar o vill ha de svaret men e sjukt rädd för de också.
Men jag tycker ju att de borde vara tillräckligt moget, slemmis har gått för ca 4 dagra sedan, och läkaren gjorde förra veckan en hinnsvepning o de har jag för mig att man inte kan om tappen o hård o stängd.
vet inte vad jag ville med denna tråd riktigt.... skriva av mig lite antar jag...
uch får jag ett nej idag blir jag galen, då ska jag komma på ny bedömmning nästa vecka.. jag orkar inte en vecka till... jag har en tös på 2 år och 3 månader och en kille som blir 4 i slutet av augusti också... jag måste ju orka med dom... o hur ska jga orka med ett litete spädbarn o en förlossning om jag ionte sover mer än såhär i en veck till :(
uch va nervös jag är inför besöket idag!!!