• puss

Hur gör man för att se äldre ut?

Har nån nåt tips? vad är det som gör att man ser äldre ut egentligen, hur man kan göra för att se lite äldre ut?

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Hur gör man för att se äldre ut?
  • Jezamine
    puss skrev 2010-05-05 09:19:31 följande:
    Har nån nåt tips? vad är det som gör att man ser äldre ut egentligen, hur man kan göra för att se lite äldre ut?
    Menar du ditt inre el yttre?
    Avstängd tills vidare
  • Stårschan

Slappare skinn på halsen, skrattrynkor i ögonvrårna och mer markerade linjer.

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • Stårschan

Kläder efter väder...

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • Pormoicheia

sminka dig

Apprentice Moraltant *back in action*
  • puss
    Jezamine skrev 2010-05-05 09:20:22 följande:
    Menar du ditt inre el yttre?
    ja, hur gör man för att se äldre ut, kan jag mena insidan eller utsidan månne? tag dig du en funderare på det.
  • Isbit
    Stårschan skrev 2010-05-05 09:21:58 följande:
    Kläder efter väder...
    Jaså?
  • Tecken

- Börja röka, ta på dig en tjusig rökarkofta, se till att tänderna blir riktigt gula.
    - Klä dig som en 14-åring (OBS: funkar bara om du är över 25).
    - Färga håret, vänta några veckor, färga det inte igen. Utväxt kan göra att en del ser äldre ut.

Jag undrar också lite vad du menar med äldre? Menar du äldre på ett fint sätt?

• puss
    Tecken skrev 2010-05-05 14:17:14 följande:
    - Börja röka, ta på dig en tjusig rökarkofta, se till att tänderna blir riktigt gula.- Klä dig som en 14-åring (OBS: funkar bara om du är över 25).- Färga håret, vänta några veckor, färga det inte igen. Utväxt kan göra att en del ser äldre ut.Jag undrar också lite vad du menar med äldre? Menar du äldre på ett fint sätt?
    jag vill inte se skabbig ut! bara äldre. jag ser mycket yngre ut än vad jag är, trots att jag "klär mig för min ålder".
  • Stårschan
    puss skrev 2010-05-05 14:19:50 följande:
    jag vill inte se skabbig ut! bara äldre. jag ser mycket yngre ut än vad jag är, trots att jag "klär mig för min ålder".
    Då kanske det sitter i själva ansiktsdragen och din fysik, och det vet jag inte om du kan göra så mycket åt. Har du ett omoget rörelsemönster?
  • Tecken
    puss skrev 2010-05-05 14:19:50 följande:
    Aha, och jag som trodde du skulle på maskerad Du menar att du vill se mognare ut? Säg det då

Du kanske inte borde klä dig för din ålder, utan vända blicken uppåt? Sobra färger och robusta skor. Bort med HM och Bikbok! Tänk istället: Lindex och Kappahl.
Svar på tråden Hur gör man för att se äldre ut?