• KRSn

Passar tapeten till färgglada gardiner?

Vi ska göra om i köket, och ha panel på halva väggen, bröstpanel kallas det väl :)
    Och så en tapet över. Vår stil är shabby chic och jag har verkligen fallit för denna tapeten:
    http://2.bp.blogspot.com/_ZfN2Lz2-j6U/SHS7yz5Q_9I/AAAAAAAAAfg/lUJ9rlUVCOY/s400/1291382018201182011_st%5B1%5D.jpg

Men jag har svårt att göra en bild framför mig hur det skulle göra sig med annat som inte är blått, ex gröna gardiner, eller rosa bordstabletter.
    Måste jag matcha med blått tro? Kan man ha gröna eller gula gardiner?

Nån som har bild på en tapet med färg och andra gardiner, eller nåt annat färgglatt i köket?

Tack!

• Svar på tråden Passar tapeten till färgglada gardiner?
  • Jezamine

Inte den tapeten till rosa o grönt.....

Avstängd tills vidare
  • KRSn

Ja, det är så jag känner med.. Att man blir låst till den blå tapeten. jag vill inte behöva ha vitt, vitt, vitt överallt. Vill ha färg med. :S
    Har ni nån annan tapet att ge som förslag?

• Jezamine

Skulle behållit tapeten,skippat panelen,valt annan färg till gardiner.

Avstängd tills vidare
  • KRSn
    Jezamine skrev 2010-05-05 19:17:14 följande:
    Skulle behållit tapeten,skippat panelen,valt annan färg till gardiner.
    Man vill ju kunna variera tapeter?
    Menar du att ha tapeter hela vägen ner? Hmm.. Vet inte. :S
    Gillar nog panel bättre. Uh, vad jobbigt!
    Men tack för tips. Bolla med mig =)
  • Juno

tapten är jättefin. skulle kanske funka med rosa eller äppelgrönt till, enfärgat då.

• Stårschan

Rött! Om man nu ändå ska ha sekelskiftesmönster på tapeterna så kanske man kan tänka sig att anamma stilen fullt ut, och då var det ju rätt okej att blanda mycket färger. Så länge man håller sig till en "allmogeskala" så tycker jag att det funkar.

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • skorpionen80

Säg till när du sett bilden TS så ska jag ta bort den, SmillaMilla blev visst lite sur på mig...

• SmillaMilla
    skorpionen80 skrev 2010-05-07 15:12:11 följande:
    Säg till när du sett bilden TS så ska jag ta bort den, SmillaMilla blev visst lite sur på mig...
    Men ge dig! Jag försökte vara lite finkänslig genom skicka ett meddelande till dig om ett litet tips inför nästa gång. Jag tycker inte att man tar någon annas bild här på fl. Det betyder dock inte att jag blev sur.
  • KRSn

Jag har sett bilderna! Fint, men såg inte så mycket färg i det hela..

Jag tar upp tråden till diskussion igen, för nu är det verkligen tid för tapeterna att komma upp. SÅ kan man ha denna till andra fäger? Är det någon som har bild på det?

• k girl

Kan tänka mig den tapeten till många olika färger i gamla pigment, t ex gulockra, engelskt röd (jättefint!), mörkt grön osv, Dina julgardiner kan du nog ha.

Svar på tråden Passar tapeten till färgglada gardiner?