dummaste frågan hittills: punschrullar?
Bör man äta punschrullar ("dammsugare")? och andra punschgodisar? Jag har ingen koll står ju inte på slv's hemsida direkt *fniss*
Bör man äta punschrullar ("dammsugare")? och andra punschgodisar? Jag har ingen koll står ju inte på slv's hemsida direkt *fniss*
Ja är det inte bara smaksättning i dem då? Annars har jag gjort bort mig rejält kan jag säga..
EllaGirl: hoppas det, jag är galen i just rullarna *mums*
hehehe..mums Fy va sugen jag blev nu då..måste ner och köpa!!
E bara att kränga på.. ända som dammsugare e farliga för är vågen
Oj, jag åt dammsugare igår och tänkte inte alls på det. Fast på förpackningen står det ingenting om alkohol. Bara arrak, vad är det?
Kimsan82: hehehehehehe wihoooo vilken tur... då ska jag också ner till affären och handla :P mums
Wellah. Prova trädstam då. De vita "industri"dammsugarna som vi kallar dem på jobbet. Dubbelt så stora =)
Oj vilken tur för jag har ätit många dammsugare under denna tid, smaskens.
Arrak det är väl bara ett smakämne.
ÅH GUD SÅ GOTT!!! Någon som kan vara schysst och skicka ett par sådan till Hong Kong med post........
Ni som kan få tag på dem.... æt några før mig oxå!!! MUMS!!!/Vicky
Finns inte IKEA i Hong Kong??
NU däremot blev jag sugen-ujujuj! kan väl OMÖJLIGT vara farligt att äta såna!
Knirps: Jo det finns men jag har aldrig sett "dammsugare" måste nog dit och kolla i veckan. Det ær min ræddning annars!!!!
Kanske man skulle gå in på ett bageri hær och sæga - Excuse me... Do you sell "vacuum cleaners"!!!!! Bara min sjuka hjærna som fick ett slæpp..... ha,ha.
hehehehe jag trodde nästan jag var ensam med min kärlek till dammsugare... men tänk det finns fler
härligt!!!!! Min sambo skrattar gott åt mig då jag mumsar sånna, ska han säga som trycker i sig en hel sockerkaka själv utan problem
Ikea HAR dammsugare
I varje fall i frankrike...
*skrattar* trodde nästan att det bara var jag som hade fått det dära suget efter "dammsugare" Äter inte dem annars Men det var ju skönt att få veta att man inte är ensam
Ha det gott alla å mumsa på!!
Siamesen: TACK!!! Då ska jag till Ikea imorgon och de får "stryk" om de inte har det hær... Då kommer den gravida hæxan i mig fram och kanske kan jag få dem att ta hit det, ha,ha.
Mmmmm.....det var längesedan. Får kanske köpa det någon dag