Ni som jobbar som säljare, hur orkar ni?
Jobbar som säljare sedan 9 månader tillbaka, vissa dagar går jobbet så otroligt lätt, men allt oftare känns allt så tungt. Jag är duktig på mitt jobb, det är inte det. Även fast jag fått iväg en massa avtal så kan jag sitta med gråten i halsen på jobbet... Det är heller inget fel på själva stället jag jobbar, bra chefer, bra jobbarkompisar. Det är inte heller något fel på kunderna, dom är varma och inte alls så otrevliga som dom kan vara på andra projekt. Vet inte varför jag känner som jag gör. Ibland känns det helt omöjligt att trycka på begär samtal-knappen, jag orkar liksom inte repetera allt jag sagt till tusentals andra ännu en gång.
Sista tiden har jag varit borta mer än jag varit där, har inte orkat ta mej till jobbet öht. All frånvaro gör också att det blir svårare att gå tillbaka och vara där 100% av tiden. Min enda tröst är att jag går på mammaledighet om 3 månader, men hur jag ska orka fram till dess är för mej helt obegripligt.
Finns det fler som jobbar som säljare? Hur gör ni för att hålla orken uppe? Tar emot alla tips och all peppning jag kan få. Vill verkligen känna mej motiverad när jag ska till jobbet imorn.