Var och hur träffar man en kille?
Jag o sambon e mitt i en separation. Hade tappat känslorna för varann o brytningen skedde väl mest på mitt initiativ, men vi e fortfarande vänner.
Nu har jag lite panik att jag aldrig ska träffa nån ny kille igen! Nu låter de kanske som att jag ljuger, men jag är snygg, smart, rolig, snäll o omtänksam. Jag har aldrig haft problem o få killarnas uppmärksamhet o kan få i princip vem som helst. Men nu när jag blir singel e jag rädd att jag inte kommer o träffa nåra killar alls som kan vara potentiella pojkvänner.
Jag har nämligen inte så många vänner. Nåra stycken har jag så klart, men inga jättenära vänner som kanske kan bjuda med mig på fest så jag kan träffa nån där, eller följa med ut o ragga med på krogen (de flesta av mina vänner e inte singlar). Jag studerar på högskolan inom ett sk kvinnoyrke o träffar inte precis många killar där.
Fan! Hur ska jag göra?!?!?! Inte för att jag måste ha en kille precis nu me en gång, men jag vill ju gärna veta hur och vart jag kan träffa en i framtiden!