• VäntanPåEttMirakel

medium att ringa ... någon som vet!?

jag är lite smått nyfiken över min framtid, och skulle gärna vilja bli spådd ...
    av någon seriös!
    Har hört så många, som inte alls har varit bra ... men som rubriken yser vill jag gärna hitta någon ( om det finns ) seriös???

• Svar på tråden medium att ringa ... någon som vet!?
  • VäntanPåEttMirakel

puffar på ...

• VäntanPåEttMirakel

Puffar ...

• VäntanPåEttMirakel

ingen!!??

• R Franklin

Det finns inga seriösa medium.

I'm a skeptic . . . Sorry to annoy you with facts.
  • VäntanPåEttMirakel

Och det har du bevis på?

• R Franklin
    VäntanPåEttMirakel skrev 2010-05-11 21:45:34 följande:
    Och det har du bevis på?
    Det är väl upp till den som påstår sig ha en fantastisk förmåga att bevisa detta, allt annat vore helt orimligt. Och eftersom ingen hittills lyckats bevisa sin förmåga är slutsatsen att inga av de sk mediumen är seriösa, den enda man kan dra, eller hur?
  • OnlyOne

Bor du i Stockholm bör du vända dig till Jolanda III tror jag det heter. Ligger i Gamla Stan. Är själv nyfiken och har bara hört gott om damen där. Googla.

För övrigt är det upp till var och en att tro på vad han/hon vill. Istället för att supa upp pengarna på krogen kan man lika gärna kasta bort det på ngt man har nöje av.

• R Franklin
    OnlyOne skrev 2010-05-12 23:05:35 följande:
    För övrigt är det upp till var och en att tro på vad han/hon vill. Istället för att supa upp pengarna på krogen kan man lika gärna kasta bort det på ngt man har nöje av.
    Bedrägeri är alltså ok, så länge offret aldrig får veta något (Och därmed är nöjd)?
  • OnlyOne
    R Franklin skrev 2010-05-13 08:03:01 följande:
    Bedrägeri är alltså ok, så länge offret aldrig får veta något (Och därmed är nöjd)?
    "Självbedrägeri" är legitimt om man är medvetan vad man ger sig in på. Om jag väljer att bli "bedragen" och känner mg nöjd med det ska ingen lägga sig i det. Allt måste ske med måtta.

Du bil bedragen på krogen när du köper dig en stor stark för 50:- när du kan få samma produkt mycket billigare på Systemet. Hur är det med den sortens bedrägeri?
  • Kate

Lena Greus....finns en hemsida "goda energier"

Svar på tråden medium att ringa ... någon som vet!?