Mama Mia söder
Någon som går/gått där som kan dela med sig av sina erfarenheter?
Någon som går/gått där som kan dela med sig av sina erfarenheter?
Jag var bara där vid ett tillfälle (gjorde ett UL i vecka 9).
Vid det enda tillfället fick jag dock ett toppenbemötande. Fick UL-tiden samma dag jag ringde och alla var gulliga och förstående för en hysterisk förstagångsgravid
Min kompis (vi var gravida samtidigt) gick där hela sin graviditet och hon var supernöjd med sin barnmorska.
Vi går pa Mama Mia Söder, har ifs bara varit på inskrivning samt tidigt UL medär verkligen supernöjd!!! Barnmorskorna är supertrevliga och lokalerna jättemysiga. utifrån det jag själv har upplevt hittils samt hört från andra så kan jag verkligen rekomendera!
vi gick på mamma mia söder under hela graviditeten och var supernöjda! Barnmorskan var så engagerad/intresserad/trevlig och superbra. Kan VARMT rekomendera!!!
Jag går på Mamma mia söder. Super trevlig, bra BM och stället känns inte sådär kallt och sjukhusaktigt!
Kan verkligen rekomendera! =)
Bokade tid idag, inget hälsosamtal eller nånting bara inskrivning, småbesviken.
Kan inte bestämma mig så jag gjorde ju så att jag bokade tid på MVC hos mig och blev kallad på hälsosamtal och känns det bra så avbokar jag inskrivningen på Mama Mia söder och går på den här hemma. Jag vill ju få samma mödravård som alla andra förstföderskor.