Någon som kan rekommendera bra vct i Alingsås?
Jag är så jäkla trött på min vct där jag bor ( i närliggande ort till Alingsås) och vill byta vct!
Vet du någon bra i Alingsås?
Jag är så jäkla trött på min vct där jag bor ( i närliggande ort till Alingsås) och vill byta vct!
Vet du någon bra i Alingsås?
Vad är en vct?
vårdcentral
Jag blev dåligt bemött på Sörhaga vårdcentral så jag bytte till Ängabo vårdcentral. Jag trivs bra där och tycker att jag har blivit bemött bra och fått bra hjälp. Ångrar inte alls att jag bytte.
Carema noltorp är toppen
bytte till sörhaga,hoppas dom inte är så dåliga fortfarande!! vem hade du som läkare?
Här är en som är supernöjd med sörhaga! har tidigare haft carema men näää aldrig mer, har under flera år mått jättedåligt och sökt o sökt o sökt men aldrig fått den hjälp som jag behövt de har bara feldiagnotiserat mig gång på gång, jag tröttnade så klart och bytte till sörhaga, de hittade direkt felen på mig jag hade fått diabetes och underfunktion i skuldkörteln, inga svåra diagnåser att upptäcka o ställa kan man tycka, allt efter det har de haft stenkoll på mig och jag känner mig jätte trygg nu.
Så du har gjort helt rätt som har skrivit dig på sörhaga tycker jag :)
Ps, på carema har de inte heller några fasta läkare, så man får olika läkare vid varje besök.