• Mynta

Årets sommarplåga?

Ja, vilken blir det? Någon som har några troliga förslag?

• Svar på tråden Årets sommarplåga?
  • La Lola

Svårt att tänka sig att det ens blir en sommar när man fortfarande går med täckjacka på sig o mössa ibland.....

Jag har inga förslag tyvärr.

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • sasssyy

Blir förmodligen någon av melodifestivallåtarna.. men i vår sommarstuga lyssnar vi bara på Mix Megapol Borås och där har det varit samma sommarplågor de senaste tre åren...

Nämligen denna

">

denna fruktansvärda som tyvärr sätter sig som klister

">

och denna spelas typ en gång i timman sen den kom ut

">

så jag räknar med att det blir även årets plågor

• vernia

"Kom kom kom innan som som sommaren ännu hänger sig kvar!"

• Anova
    vernia skrev 2010-05-07 07:48:21 följande:
    "Kom kom kom innan som som sommaren ännu hänger sig kvar!"
    Japp, tror också  att vi kommer plågas av Timoteij i sommar.
  • April Mamma

Helt klart denna....SÅ bra =)

• sasssyy
    April Mamma skrev 2010-05-07 08:11:01 följande:

" target="_blank">

Helt klart denna....SÅ bra =)
    Det var väl ingen typisk sommarplåga men den kommer säkert att spelas på hög volym i BMW-bilarna som passerar en här i Göteborg och på en del klubbar med 18-årsgräns

inget ont om den.. den är rätt så medryckande och bra, kan nog säkerligen svänga mina lurviga till den.
  • April Mamma
    sasssyy skrev 2010-05-07 08:15:35 följande:
    Det var väl ingen typisk sommarplåga men den kommer säkert att spelas på hög volym i BMW-bilarna som passerar en här i Göteborg och på en del klubbar med 18-årsgräns inget ont om den.. den är rätt så medryckande och bra, kan nog säkerligen svänga mina lurviga till den.
    Men om det blir en sommarplåga eller inte vet vi ju inte nu =) Sommaren har ju knappt börjat...

Dina förslag passar nog till mellanstadiet samt studenfesten
  • sasssyy
    April Mamma skrev 2010-05-07 08:21:13 följande:
    Men om det blir en sommarplåga eller inte vet vi ju inte nu =) Sommaren har ju knappt börjat... Dina förslag passar nog till mellanstadiet samt studenfesten
    jupp.. och de spelas som fan i radion från första vårdagen... i Mix Megapol Borås.. så där är de sommarplågor hela sommaren, varje sommar.. förnyelsen är liten på den kanalen så man vet att när bag in da box strömmar ut då är det VÅR och sommaren är nära

Jag sa inte att de var bra... sommarplågor är sällan det, de är tjatiga har ett beat som sätter sig vare sig man vill eller inte och är ofta ganska meningslösa och väldigt ofta mer riktade mot fjortisar än oss vuxna.....Jag har svårt att tro att tex Lasse Winnerbäck, Orsa Spelmän eller något hårdrocksband (av seriösare art än Heat) skulle fixa att få till en sommarplåga....

PLÅGA är ju ledordet (då skulle iofs Orsa Spelmän kunna platsa i mitt tycke {#lang_emotions_wink} )
  • Anova

Vet inte om denna redan har börjat rulla på radiokanalerna, men kan tänka mig att vi får höra den lite väl mycket i sommar..

Travie McCoy - Billionaire.

">

Svar på tråden Årets sommarplåga?