0,0 på högskoleprovet..aldrig känt mig så värdelös.
Fanns inget forum detta inlägg passade i så jag bara valde nåt..........
Sedan jag fick mitt resultat ifrån högskoleprovet i förrgår, har jag deppat ner mig totalt. 0.0... 1 poäng ifrån 0,1... Hur lyckas man? Det var första gången jag gjorde det och jag visste att det oftast inte går så bra första gången...men jag trodde aldrig att det skulle gå SÅHÄR dåligt. Jag vågar och vill inte berätta för en enda människa vad jag fick för resultat. Alla frågar men jag vill inte svara. Jag skäms inför andra och jag skäms inför mig själv. Jag vill bara gräva ner mig.. känner mig så fruktansvärt ledsen och deppig. Mitt självförtroende sjönk till botten och jag vet inte hur jag ska kunna släppa detta. Det ekar i mitt huvud hela tiden.. 0,0, 0,0, 0,0... Är jag verkligen såhär dålig? Jag är 22 år och vill komma in på en utbildning till hösten... det kan jag ju glömma nu. Jag tappade plötsligt all motivation till att börja plugga igen. Även om det är en stor dröm. Jag blev helt avskräckt från att göra provet igen till hösten. Vad ska jag göra? Vad ska jag säga? Mina föräldrar, syskon och vänner frågar hela tiden om jag fått mitt resultat. jag vill inte berätta. men det känns inte bra att ljuga ihop något heller. Har aldrig känt mig så värdelös.