Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Micke02

Duschskydd för barn

Hej,

Jag har tillverkat en produkt gjord i plast som skall skydda barnens ögon och ansikte vid duschning. Skyddet är som en kepsskärm  med sidoskydd gjord helt i plast med en skyddande gummilist som ligger mot pannan samt ett band med snabb klipps där man kan justera längden på bandet. Produkten är skyddat hos PRV och skall snart börja produceras. Produkten har jag kommit på då det inte fanns några bra produkter och jag hade  ett krig varje gång jag skulle duscha barnen.

Min fråga till Er är hur många har haft samma problem, hur mycket hade ni betalt för denna produkt. En duschskärn kommer att hålla en längre tid ca. 1 år eller längre vid normal duschning.

MVh

Micke

• Svar på tråden Duschskydd för barn
  • Maggiepuh

Min son badar i badkar och tvättar håret där. Brukar dyka och ha sig i badkaret så jag skulle inte häller köpa någon. Sorry.

• PruttPottan

Om jag hade det problemet så kanske en hundring. Det finns ju sånna där andra som man sätter på huvudet och de kostar inte många kronor. Dock är hållbarheten inte så bra på dem minns jag från när jag var liten.
    Finns produkten att tillgå i flera olika mönster tror jag man kan ta en tjuga till. De flesta produkter som finns idag är antingen för tjejer eller så gräsligt fula.

Lycka till med din produkt och grattis!

• viseversa

Nej jag hade inte köpt en sån produkt. Vi klarar av det ändå! Utan plastkepsar!

• Glaadis

Köpte en duchskärm  som man själv har haft när man var liten som funkar jätte bra och jag betalade 45 kr för den.

• Doriath

Jag skulle tippa på mellan 20-40kr, men känner mig osäker på om det finns en marknad för en sån här produkt. Är det något känt märke som tillverkar liknande så det finns reklam ute redan? Hur den ser ut, färger och mönster, känns avgörande för priset.

Vi använder en superuppsugande trasa som dottern sätter för ögonen. Har barnet långt och tjockt hår fungerar det inte med ett band bak i nacken, det stör tvättningen av håret. Kan du lösa det problemet köper jag produkten.

Svar på tråden Duschskydd för barn