• Skehamn2010

Vem betyder mest för dig? (Den viktigaste personen i ditt liv)

Ja vem är det egentligen?

Har satt dit ett "annat" alternativ också :)

Varför denna fråga. Jo för det är alltid en massa snack vem som betyder mest och vem man tycker mest om och sånt. Varför rangordna säger jag? Man kan ha många viktiga/betydelsefulla personer i sitt liv (fast dom är viktiga på olika sätt)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem betyder mest för dig? (Den viktigaste personen i ditt liv)
  • Bellsam

Kanske skulle finnas en punkt med "flera av ovanstående" men annars måste jag säga att min son självklart är den som ligger närmast mitt hjärta.

• Matillin

Bör väl tillägga att jag älskar alla i min familj och mina vänner, men barnen är på delad förstaplats

• SilverEmma

Min partner. Utan honom hade jag aldrig orkat vara den mamma jag är. Han lyfter mig på alla sätt & gör mig till en underbar människa.

Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • Vindfall

Oj, det finns så många personer (och hund, åh vad jag älskar min hund) i mitt liv som betyder allra mest. Alla är lika viktiga för mig! Skulle jag någon gång börja rangordna någon så skulle jag nog fundera allvarligt på att söka hjälp.

Det största och mest spännande projektet någonsin...
  • banansmoothie

Alltså jag vill nog svara att jag själv är viktigast i mitt liv {#lang_emotions_undecided}. Annars är det min son, vi kommer nog på delad förstaplats kanske {#lang_emotions_wink}.

• Matillin
    Vindfall skrev 2010-05-08 13:27:59 följande:
    Oj, det finns så många personer (och hund, åh vad jag älskar min hund) i mitt liv som betyder allra mest. Alla är lika viktiga för mig! Skulle jag någon gång börja rangordna någon så skulle jag nog fundera allvarligt på att söka hjälp.
    Om jag hade barn och inte priotiterade min barn mest av allt så skulle jag nog känna att jag behövde söka hjälp.
    Jag ser att du inte har några barn själv ännu, jag rangordnade inte heller folk före dess 
  • SilverEmma
    Matillin skrev 2010-05-08 13:37:52 följande:
    Om jag hade barn och inte priotiterade min barn mest av allt så skulle jag nog känna att jag behövde söka hjälp.Jag ser att du inte har några barn själv ännu, jag rangordnade inte heller folk före dess 
    Det är ju skillnad på att prioritera & vem som är viktigast.

Skulle jag tvingas välja mellan sambon & mina barn så väljer jag barnen. Sambon skulle klara sig utmärkt på egen hand, det gör inte barnen. Alltså prioriterar jag dom.

Men sambon är viktigast för mig. Jag hade inte kunnat vara en lika bra mamma utan honom & han gör mig komplett. Dock kommer ungarna på en god andraplats.
    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
Svar på tråden Vem betyder mest för dig? (Den viktigaste personen i ditt liv)