• Weezy

Vilken sorts blöja köper ni..

Ja vilken typ använder ni och varför.
    Är det priset?
    Funktionen?
    Att just din inte läcker
    Inga utslag

dela med er ....

Vår Älskade Dotter Linnea Föddes 09-12-07
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-09 10:52
    Självklart stavade jag fel på Libero.. alltså Libero och inte Libera...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken sorts blöja köper ni..
  • camas

willys!

billiga (69 kr)
    bra!
    inga utslag

Filip 041227 och Tea 080401
  • kanelbulle01

Jag vill ha blöjor som inte läcker oavsett pris. Har alltid använt Pampers tills jag provade Lidl blöjor som funkar bra. De är billigare och det är därför jag börjat med dem. Skulkle aldrig fortsätta använda dem om de läckte eller om barnen fick blöjexem av dem. För mig är det viktigaste att de är bra därefter kommer priset.

• Hannajo

Antar att Libera är Libero. De är bra och i vår affär får man rabatt på dem om man handlar för 400 kr, så de är lika billiga som lågbudgetsorter. Luktar inte illa, läcker inte.

Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • frukarlssonn

Libero! Sitter bäst och suger upp bra!

♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Cindra

Huggies!!
    59 kr paketet på IcaMaxi, bra passform och inget läckage! Priset är givetvis viktigt, varför köpa en bra blöja som är dyr om man kan köpa en lika bra blöja som är billig??
    Sedan är ju barn olika i sin kroppsform, vissa blöjsorter passar inte vissa barn, helt enkelt!

• prinsesstårtan

jag köper pampers aktive fit 46 st 98 kronor.

jag tycker dom sitter bra på min tjej, dom är mjuka och tunna och absorberar bra. har aldrig läckt. nu var det ett bra tag sen jag prövade några andra men jag är så pass nöjd att jag inte tycker det finns något behov av att byta....
    Hafe Huggies ett tag när hon var mindre men de luktade kiss på en gång så jag böt tillbax...
  • sataya

vi använder pampers, hade libero men dottern blev så röd av de så vi bytte och det blev helt bra så då blev det pampers:)
    priset är det minsta jag bryr mig om hennes hälsa är viktigare...
    men vi har blöjor för 88kr/pack på en affär oavsett vad det är för blöjor...

• Anna o Leia

Pampers är bäst av alternativen men även märket toujours från lidl är jättebra med ett jättebra pris

• Weezy

interessant..

Vi började med pampers till lilla dottern och hade libero en sväng.. An någon anledning tycker jag inte om libero , dock använde jag det till de 4 äldre barnen där minsta är 12 år nu.

Denna gång testade jag Ica's blöjor.. Skillnaden tycker jag är att den är bredare i grenen än Pampers blöjan som faktiskt har en bra passform..

Ingen av blöjorna har läckt alls och funderar på att testa fler varianter...
    Som många redan sagt så är inte priset det viktiga för oss MEN om det finns en mnst lika bra blöja på marknaden som den byraste är, varför ska man inte då välja den lika bra billigare varianten?

Tack alla.. ska bli interessant att höra vad fler tycker...

Vår Älskade Dotter Linnea Föddes 09-12-07
Svar på tråden Vilken sorts blöja köper ni..