• Poppi

Mammaklänningar i Stockholm??

Är det någon vänlig själ som kan hjälpa mig att hitta någon mammaklännings butik här i Stockholm?
    Jag ska nämligen på musikal med mina svärföräldrar nästa vecka och jag har absolut ingenting att ta på mig. Mina mammabyxor känns ju alldeles för tråkiga och den enda kjolen som passar nu har jag haft på mig för många gånger för att känna mig uppklädd i.
    Är nu i vecka 35 och har ganska stor mage så jag skulle gärna vilja ha en ganska lös och ledig klänning i typ bomull. Någon som har något bra förslag??

• Svar på tråden Mammaklänningar i Stockholm??
  • Skogsrå

Hej,
    Growinlife på Karlavägen har en hel del klänningar, där kanske du kan hitta nåt?
    Lycka till! =)

• Botilda

Promenera mammaklädsrepan: Börja med Formes på Nybrogatan, gå vidare till Mama mia shop på Humlegårdegatan, sedan upp till Growinlife, Big belly och Simple life på Karlavägen och avsluta på Mammasecondhand på Valhallavägen. Eller gör som jag igår, avsluta på Ejes chokladbutik på Erik Dahlbegsgatan Butikerna har lite olika utbud och det finns (faktiskt, trodde inte det) en hel del fina saker. Lycka till!

Svar på tråden Mammaklänningar i Stockholm??