hjälp !
skrev precis ett jätte långt inlägg, men det bara försvann, så ska försöka kortfatta mig.
Jag och min sambo(pojkvän) har en 3 månaders bebis, vi är världens lyckligaste. Jag är så otroligt stolt över henne och hon är mitt allt.
Tyvärr så ger pappan inte alls så mycket av sig själv till henne och väljer istället att spela poker på internet, vi har haft detta bekymret innan och de har varit till och från, men nu har de verkligen tagit sig ett djupt dyk. Han lägger all sin tid på poker, kvällar som helger ! När han kommer hem från jobbet kan jag absolut tycka de är ok med lite egentid, men inte hela kvällen. Ger honom förslag på saker han kan göra med sin dotter. Men ofta skjuter han bara fram detta. Får ibland tvinga honom till att umgås med sin dotter, och då ger han henne 5 minuter, sen är han tillbaks på datorn. . .är så trött på detta nu !!!!! gråter så och vill verkligen vara glad och lycklig, vi har ju fått världens finaste flicka, och vill inte att vi ska separera för hennes skull, klart jag älskar honom också, men han som att säga göder inte kärleken ! Jag kan aldrig ha min lilla egentid för då hör jag henne ligga och gråta i sin säng och han sitter på poker. Så jag får göra allting här hemma, allt från vår dotter (vilket kan vara ok om jag hade varit singel) - till allt som har med hushåll och göra. Han är så otroligt lat !! - jag är i stort behov att tips och hjälp !!!!!! :'(
- har försökt bed allt känns det som, och prata har jag gjort i massor också med honom.