• Singoalla

Jag vill titta på solsidan!

Kan jag se hela serien från internet? Och var i så fall?

• Svar på tråden Jag vill titta på solsidan!
  • OMWF

Borde finnas på youtube, fanns förut iaf.

You're a wanker number nine!
  • Väntan på en liten
    Ida1990 skrev 2010-05-09 21:36:22 följande:
    fibnns på tv4a play mycket bättre kvallite.www.tv4play.se/noje_och_humor/solsidan
    Har försökt att se sista avsnittet där, men det gick inte.
    Längtar...242 dagar kvar
  • Ida1990
    OMWF skrev 2010-05-09 22:34:54 följande:
    Hon vill ju se hela serien, inte klipp.
    Är youtube så mycket bättre då om hon vill se hela?
    Brukar ju gå att se de flesta serier på tv4 play, men tydligen inte solsidan då:)
  • Väntan på en liten
    Ida1990 skrev 2010-05-10 10:52:34 följande:
    Är youtube så mycket bättre då om hon vill se hela?Brukar ju gå att se de flesta serier på tv4 play, men tydligen inte solsidan då:)
    Det var bara klipp på TV 4 play.
    Längtar...241 dagar kvar
  • OMWF
    Ida1990 skrev 2010-05-10 10:52:34 följande:
    Är youtube så mycket bättre då om hon vill se hela? Brukar ju gå att se de flesta serier på tv4 play, men tydligen inte solsidan då:)
    Ja, på youtube kan man se hela avsnitt i 10-minutersklipp, på tv4play sparas hela program i en vecka så hon kommer inte kunna hitta hela avsnitt där, bara random klipp.
  • Ida1990
    OMWF skrev 2010-05-10 16:21:46 följande:
    Ja, på youtube kan man se hela avsnitt i 10-minutersklipp, på tv4play sparas hela program i en vecka så hon kommer inte kunna hitta hela avsnitt där, bara random klipp.
    Va dåligt! På kanal 5 te.x. kan man ju se avsnitt av vissa programm som är flera år gammla.
  • OMWF
    Ida1990 skrev 2010-05-10 18:45:12 följande:
    Va dåligt! På kanal 5 te.x. kan man ju se avsnitt av vissa programm som är flera år gammla.
    Jo, men dom har väl tv4anytime där man kan se äldre program, fast då måste man betala.
  • Singoalla
    OMWF skrev 2010-05-10 18:55:44 följande:
    Jo, men dom har väl tv4anytime där man kan se äldre program, fast då måste man betala.
    vad kostar det?
  • OMWF
    Singoalla skrev 2010-05-10 19:06:10 följande:
    Ingen aning, du får kolla på deras sida.
  • Singoalla

kollade in tv4anytime...... men jag kunde inte hitta ett spår av solsidan? kan det stämma?

• OMWF
    Singoalla skrev 2010-05-10 19:39:37 följande:
    kollade in tv4anytime...... men jag kunde inte hitta ett spår av solsidan? kan det stämma?
    Ja det kan det säkert, kolla på youtube istället.
  • Väntan på en liten
    OMWF skrev 2010-05-10 16:21:46 följande:
    Det stämmer inte för jag har aldrig kunnat se program på TV 4 play ens senare samma kväll eller dagen efter. Jag provade att se sista avsnittet av Solsidan dagen efter den 10 april och då gick det inte trots flera försök.
    Längtar...241 dagar kvar
  • OMWF
    Väntan på en liten skrev 2010-05-10 21:11:50 följande:
    Det stämmer inte för jag har aldrig kunnat se program på TV 4 play ens senare samma kväll eller dagen efter. Jag provade att se sista avsnittet av Solsidan dagen efter den 10 april och då gick det inte trots flera försök.
    Jo det gör det. Deras sida var trasig i några dagar förut, det kan ju ha varit då. (Man kom in men man kunde inte direkt se på något) Dom brukar oftast spara hela avsnitt (dock inte av alla serier) i en vecka, sen brukar dom lägga ut små klipp som dom sparar längre.
Svar på tråden Jag vill titta på solsidan!