Sexiga kläder på er partner
Har er partner något klädesplagg som ni tycker gör han/henne riktigt sexig förutom underkläder. Jag tycker min partner är otroligt sexig i tajta skinnbyxor eller hennes kosrt skinnjacka.
Har er partner något klädesplagg som ni tycker gör han/henne riktigt sexig förutom underkläder. Jag tycker min partner är otroligt sexig i tajta skinnbyxor eller hennes kosrt skinnjacka.
Jag tycker min man är sexig och snygg i jeans och svart t-shirt. Det är just svart t-shirt som är avgörande, blir inte alls samma sak med någon annan färg.
ok..ska t-shirten vara tight så konturerna på hans bringa syns eller räcker det bara med att den är svart?
Jag tycker min fru är väldigt läcker i en helt vanlig, någorlunda åtsmitande tröja utan behå under, knälång kjol och ett par sommarskor med klack som inte är så jättehög.
Det räcker att den är svart, han har lagom tighta t-shirts. Och så vet jag ju vad som finns under
ok...kan ni även tycka om att ha vissa kläder på även då man har sex?
min gubbe i jeans och t-shirt...helst svart.då blir man till sig i trasorna;)och i sängen ska det vara helnaket tycker jag.
nej det får inte vara totalt mörkt,man måste kunna se nått.annars är det inte kul.
Jag kan nog tycka att lite kläder gör det mer sexigt. Oftast så gör kläderna att formerna på kroppen blir mer tydlig, det är därför jag är så svag för skinnbyxor.
innan sängen kan ju kläder göra nått det kan jag hålla med om.men inte i.