Jag ÄR världens sämsta mamma.. HJÄLP!!
Ja är i desperat behov av hjälp eller en hint på vägen kankse...
Har en tjej, världens sötaste goaste snällaste tjej som är 7 år. När ja skriver detta så rinner tårarna ner för mina kinder, ja hatar mig själv så jävla mycket så ni anar inte. Måste bara få de ur mig. Vet inte vem som kan hjälpa mig.
Idag kallade ja henne klumpig fast ja inte menade det o hon frågade flera gånger varför? o om hon va det? ja sa ju att ja aldrig menat så utan sa fel. Hon är ganska rund o ja har vid flertal tillfällen påminnt henne om det, att kläder inte passar osv.. för att sen ångra mig så innerligt. Hon frågade idag om hon alltid kommer vara tjock o ja sa att hon inte va det utan bara alldeles underbar som hon är o att ja älskar henne som hon är. ja kräks snart av att skriva detta, mår så jävla dåligt o va gör inte hon då? Idag fick ja ett utbrott o skällde på henne för att hon bara hade med sig en gympa sko hem.... fy fan va ja hatar mig själv, tänker ja alltif på efteåt.
Ja tror ja behöver hjälp innan ja förstör henne helt. Hon förtjänar en mycket bättre mamma än såhär. Är livrädd att hon blir mobbad o mår dåligt.
orkar inte skriva mer nu... de gör så ont i mig.
HJÄLP!