Barnkalas på McDonalds - erfarenheter av det?
Klart det inte är exakt samma från ort till ort - men överlag: är ett barnkalas på McDonalds ett bra kalas?
Funderar på att ha kalas där för vår 6-åriga dotter.
Klart det inte är exakt samma från ort till ort - men överlag: är ett barnkalas på McDonalds ett bra kalas?
Funderar på att ha kalas där för vår 6-åriga dotter.
Puffar upp!
var själv på kalas på mc när jag var ca 10 år och är nu 30 år och kommer fortfarande ihåg det som en mycket kul och intressant sak
barnen har varit på mc kalas men dom var små då 3 & 4 år
stora kommer ihåg men inte så mycket lilla minns inget
ska låta våra ha mc kalas när dom blir 10 för att ha ett minne
ok, kanske inte bästa stället att ha kalas men va fan alla är vi människor och alla gillar vi kalas så varför inte på mc...
för mig är kalas kalas och jag gillar det
skit samma att det är kalas på ett skräpställe
här äter vi max ej mc högst 4 gånger om året så det är ju ingen överkonsumtion direkt
--
du får tummen upp av mig för ett intressant kalas där dom lär sig hur det går till på andra sidan disken men jag skulle låta barnen vara större men det gör man som man vill!
Jag har jobbat som kalasvärdinna på McDonalds och såhär gjorde jag:
- De kom, lekte och öppnade presenter. De fick mat (Happy Meal) och efter maten gick jag med dem på en kort rundtur inne i kök och förråd etc. Sedan fick de glass eller glasstårta och jag satte på en film med typ kalle anka.
Med andra ord ett rätt sunkigt och trist kalas som man tar hutlöst med betalt för.
nä kalaset var kul kommer jag ihåg och mina barn hade kul när dom kom därifrån
stora fråga ibland om det blir mc kalas när han fyller
--
vi äter inte "skräpmat" ofta därav uteblivit intresse för dessa ställen
men självklart mina ska bägge få ha mc kalas om dom vill det
när börjar man i köket och får göra sina egna hamburgare/bits samt ösa strips o annat som behövs till maten
ja dom ordnar sin egen mat helt enkelt
sedan äta och paketöppning
när det är fika får barnen på nytt in i köket för att fixa egen glass
därefter fika o hemgång
så självklart jag skulle ha sådant kalas till mina när dom blir lite större!
Men alltså, barnen har ju jättekul. Men jag kommer inte att köpa det till mina barn.
Jag älskade när man fick gå på mc donalds kalas som barn! En gång låste de in oss i frysen på skoj och sen fick vi hoppa säck mitt inne i Nordstan i centrala Göteborg!