Hotell Notting Hill/ London?
Hej
Jag och min sambo ska åka till London en helg. Vill hemskt gärna bo i Notting Hill. Någon som har bra hotelltips där? Elle något annat förslag på var i London man kan bo mysigt och fräscht :)
Tack för hjälpen
Hej
Jag och min sambo ska åka till London en helg. Vill hemskt gärna bo i Notting Hill. Någon som har bra hotelltips där? Elle något annat förslag på var i London man kan bo mysigt och fräscht :)
Tack för hjälpen
Har tyvärr inget Notting Hill-tips. De närmaste Notting Hill som vi har bott var nog Lincoln House hotel. Man kan iofs gå till NH...
Jag var i London i april och vi bodde på ett hotell vid Paddington Station, så inte alls i Notting Hill men ett jättebra och fräscht hotell. Helt nybyggt och det var super.
Novotel Paddington hette det.
Jag kan verkligen rekomendera det även om det inte ligger rätt till enligt era önskemål.
Tack för alla tips.
Anna: nu har jag kollat upp Novotel, verkar riktigt fräscht. Via vilken sida bokade du hotellet? Hade ni inkl frukost? Är den något att sträva efter?
Vi bodde på Hilton vid Shepherd's bush i mars, ca 10 min promenad från Notting Hill. Betalade ca 800 kr natten för dubbelrum utan frukost.