• Tösabiten

Mens efter Synarelaprayning?

Hej hej
    Jag har genomgått en operation av stora myom för en månad sedan och innan den fick jag spraya med Synarela i två månader för att myomen skulle krympa. Jag fick även östrogenplåster under denna tiden.
    Jag fick regelbundna blödningar under behandlingen, men nu när jag slutat med sprayen så har inte mensen dykt upp {#lang_emotions_undecided}. Senaste mens/blödningen hade jag 4 april under behandlingen. Jag får absolut inte bli gravid under ett halvår pga såren på livmodern...

Är det någon som vet om mensen kan bli sen om man sprayat med synarela så länge som två månader?

• Svar på tråden Mens efter Synarelaprayning?
  • Pimpinellan

Märkligt! Jag sprayade ett halvår och hade inge mens alls då-det är ju liksom poängen med sprayen att inte blöda. När jag slutat fick jag mens efter 1,5 månad så det kan ta lite tid.

• Tösabiten
    Pimpinellan skrev 2010-05-12 14:36:21 följande:
    Märkligt! Jag sprayade ett halvår och hade inge mens alls då-det är ju liksom poängen med sprayen att inte blöda. När jag slutat fick jag mens efter 1,5 månad så det kan ta lite tid.
    Aha, men andra gången var det plutte iof... Låter bra att det kan ta ett tag.
    Tack för svar
Svar på tråden Mens efter Synarelaprayning?