• krabed

Söker pedagoger till intervju

Jag skriver just nu min c-uppsats i ämnet pedagogik. Jag vill gärna komma i kontakt med pedagoger som jobbar inom skola/förskola för att genomföra en intervju. 
    Uppsatsen handlar om genus och heter En studie om pedagogers syn på genus och dess betydelse för genusarbetet i skolan/förskolan. Intervjun är givetvis helt anonym och inga namn kommer att användas i uppsatsen. 
    Kontakta gärna mig här på familjeliv eller maila till samika_892@hotmail.com.
    Vore väldigt tacksam för deltagande !
  • Svar på tråden Söker pedagoger till intervju
  • Zelmilainen

hur har du tänkt att genomföra intervjun?

Vill ha bebis nuuu!!!
  • krabed
    Zelmilainen skrev 2010-06-20 18:51:56 följande:
    hur har du tänkt att genomföra intervjun?
    Via internet förslagsvis via msn eller mailkontakt. Hör gärna av dig ifall du kan tänka dig att delta.
    MVH 
  • Zelmilainen

beror lite på hur omfattande den är...

Vill ha bebis nuuu!!!
  • krabed
    Zelmilainen skrev 2010-06-20 19:45:58 följande:
    beror lite på hur omfattande den är...
    Det är 8 frågor.
    MVH 
  • Zelmilainen
    krabed skrev 2010-06-21 10:39:10 följande:
    Det är 8 frågor.
    MVH 
    jag kan ställa upp. kan kolla med sambon (oxå fskpedagog på annan fsk i samma kommun som mig (norrköping)) med. antingen så kan du maila dem till oss (kanske lättast) eller så tar vi det via msn.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • skåneflicka

behöver du fortfarande folk kan jag ställa upp - är lärare på låg och mellanstadiet

• krabed
    skåneflicka skrev 2010-07-27 08:27:26 följande:
    behöver du fortfarande folk kan jag ställa upp - är lärare på låg och mellanstadiet
    Det vore jättebra om du vill göra det ! Maila mig( samika_892@hotmail.com) så skickar jag frågorna.
    MVH 
Svar på tråden Söker pedagoger till intervju