• Waterlilly

Mättar och hjälper fibertabletter med viktproblem?

Kan man känna sig mättare med hjälp av fibertabletter? Har du några bra tips på en bra sort i så fall? Bra erfarenheter efterlyses! =)

• Svar på tråden Mättar och hjälper fibertabletter med viktproblem?
  • Jezamine

Motion,äta rät mat, måltider på regelbundna tider,inte hoppa över någon måltid.Hjälper mer än några piller i världen.

Avstängd tills vidare
  • Waterlilly

Jezamine-det du skrev är en självklarhet. Men min fråga kvarstår. Piller kan hjälpa många människor mot många olika åkommor och sjukdomar, så varför även inte vikten? Utan mina piller (medeciner) hade min kropp mått hemskt dåligt, så jag pratar inte drogpiller nu. 

• Jezamine
    Waterlilly skrev 2010-05-12 10:40:19 följande:
    Jezamine-det du skrev är en självklarhet. Men min fråga kvarstår. Piller kan hjälpa många människor mot många olika åkommor och sjukdomar, så varför även inte vikten? Utan mina piller (medeciner) hade min kropp mått hemskt dåligt, så jag pratar inte drogpiller nu. 
    nej men det tog jag för självklart att du visste att jag inte menade "droger" i den meningen.
    Avstängd tills vidare
  • Waterlilly

Det har blivit en het debatt om diet-piller nu för tiden. Alla skriver och pratar om olika bantningspiller osv... jag har också varit en av dom som testat och faktiskt rasat i vikt med hjälp av dom för många år sen. Men man mår också dåligt i längden på dom. Därför är jag nyfiken på vanliga fibertabletter som mättnadshjälp.  

Svar på tråden Mättar och hjälper fibertabletter med viktproblem?