Ellos faktura
Alltså om man beställer kläder nu typ ida, kommer fakturan i slutet på denna månad eller i slutet på nästa.. Nån som vet??
Alltså om man beställer kläder nu typ ida, kommer fakturan i slutet på denna månad eller i slutet på nästa.. Nån som vet??
Ellos Faktura Ellos Faktura är vårt allra smidigaste sätt att betala.
Fördelarna med att handla mot Faktura är många, här är några av dem:
Mjoo, men nån gång då ja har beställt, typ i mitten på månaden så har ja inte fått nån faktura förrän i slutet på nästa månad. Men ja minns inte om de var ellos eller om de var nån annan sida.
ingen som vet, som har beställt?
för mig kom den en månad senare.. Tror att det har lite att göra med när i månaden man beställer.
men när var de du beställde, funderar om de är lite för tidigt på månaden å beställa nu.
Kollade upp.. Jag betsällde den 13 september, fakturan förföll den 30 oktober.
ok, tack så mkt för hjälpen :D
skaffa ellos konto så behöver du inte ens betala allt på en gång, beror på när i månader du bestället men gör du det i början så får du det säkert samma månad, vet inte när riktigt dom hoppar till månaden efter
Har för mig att de skriver ut fakturorna runt den 10:e varje månad så beställer du före det kommer räkningen samma månad, beställer du senare så borde den komma månaden efter.