• Zaarah

Ellos faktura

Alltså om man beställer kläder nu typ ida, kommer fakturan i slutet på denna månad eller i slutet på nästa.. Nån som vet??

• Svar på tråden Ellos faktura
  • Hannah76

Ellos Faktura Ellos Faktura är vårt allra smidigaste sätt att betala.

Fördelarna med att handla mot Faktura är många, här är några av dem:

Enkelt – Du provar hemma i lugn och ro. Om något mot förmodan inte skulle passa returnerar du varan innan du betalar. Billigt – När du betalar med Ellos Faktura sparar du 30 kronor* jämfört med postförskott. Du får dessutom tillgång till vår tjänst webbretur, som gör det både enklare och billigare att returnera (30 kr istället för 40 kr). Praktiskt – Du får din Ellos Faktura i slutet av månaden tillsammans med nya unika erbjudanden.
  • Zaarah

Mjoo, men nån gång då ja har beställt, typ i mitten på månaden så har ja inte fått nån faktura förrän i slutet på nästa månad. Men ja minns inte om de var ellos eller om de var nån annan sida.

• Zaarah

ingen som vet, som har beställt?

• Anova

för mig kom den en månad senare.. Tror att det har lite att göra med när i månaden man beställer.

• Zaarah

men när var de du beställde, funderar om de är lite för tidigt på månaden å beställa nu.

• Anova

Kollade upp.. Jag betsällde den 13 september, fakturan förföll den 30 oktober.

• Zaarah

ok, tack så mkt för hjälpen :D

• ramone1

skaffa ellos konto så behöver du inte ens betala allt på en gång, beror på när i månader du bestället men gör du det i början så får du det säkert samma månad, vet inte när riktigt dom hoppar till månaden efter

• wanderer

Har för mig att de skriver ut fakturorna runt den 10:e varje månad så beställer du före det kommer räkningen samma månad, beställer du senare så borde den komma månaden efter.

♥ W -02 ♥ N -04 ♥ M -09
Svar på tråden Ellos faktura