• EllaZ

Bra förskolor i Stuvsta?

Vi är nyinflyttade i Stuvsta och behöver tips på bra dagis! Det är aktuellt först om  något år, men det verkar bra att vara ute i god tid med tanke på dagisköerna...

Tacksam för alla tips vi kan få!

• Svar på tråden Bra förskolor i Stuvsta?
  • soso

Jag vet inget som är dåligt, vad jag hört. Välj det som ligger bäst till. Däremot har det varit långa köer och svårt at få plats. Så ställer er i kö på en gång.

De som ligger närmast centrum verkar det vara extra långa köer på och därmed svårare att få plats.

När de vi känner väl fått plats så har alla varit nöjda, som vi känner till.

• AnnaHard

Hej,

vi har ett föräldrakooperativ i Stuvsta som varmt kan rekommenderas. Gå gärna in på www.myrorna.nu och kolla och hör av dig om du har några frågor!

/Anna

• Millies

Vi går på Gullvivan och är mycket nöjda. Ligger i Snättringe/Stuvsta.

• Änglatrollet

Jag vill slå ett extra slag för föräldrakooperativet Myrorna i Stuvsta! Jag skulle vilja ha mina barn där för att där verkar det finnas fantastisk personal som kan ge barnen livskvalite och god, näringsriktig mat!! Dessutom är ute gården underbar!! Åk förbi och titta, gör din egen uppfattning!! Ett bra tips är att ringa förskolor runtikring och be om ett studiebesök, då kan du få känna efter hur klimatet och första intrycket verkar.

• Blå mosaik

Hej!

Kan hett tipsa om föräldrakooperativet Balders Hage. Ligger vid den gula villan intill centrum. Min bästa vän har jobbat där i många år samt känner jag två föräldrapar som är super - duper nöjda! En förskola med hög klass! 

Svar på tråden Bra förskolor i Stuvsta?