Pojknamn på V/W
Hej! Har en dotter som heter Vilma och väntar nu en liten gosse, men har inte en susning vad han ska få för namn när han kommer. Det vore roligt att hitta något fint namn som börjar på V eller W - så skriv alla ni kommer på! :)
Hej! Har en dotter som heter Vilma och väntar nu en liten gosse, men har inte en susning vad han ska få för namn när han kommer. Det vore roligt att hitta något fint namn som börjar på V eller W - så skriv alla ni kommer på! :)
Vilhelm
Wille
Viktor
William
Verner
Valter
Viggo
Viking
Valdemar
Vilmer
Valter
Viggo
Vide
Vidar
Will
Viggo/Wiggo
Vidar/Widar
Ville/Wille
William
Wilhelm
Valter/Walter
Valle/Walle
Vilma & Viggo är fint ihop tycker jag
Vilgott
Vinton
Vito
Vincent är också fint...
Håller med Majken. Vilma och Viggo är fint ihop
Jag håller med jag också! Och Viggo är faktiskt ett av namnen som jag fastnat för förut! Tack för alla tips - fortsätt gärna skriva om ni kommer på ännu fler! :)
Vilma & William
Vilma & Walter
Jag tycker...
Vilma & Viggo
Vilma & Vincent
...är finast
Valiant
Valentin
Vidor
Vilgot! Heter en utav mina. Är fantastiskt nöjd med hans namn.
Wilmer/Vilmer är sååå fint!
Wiggo så klart!
Självklart Viggo... (inte alls för att jag har en son som heter Viggo ;)
Åh vad roligt med så många förslag! Gillar som sagt Viggo väldigt mycket - det tråkiga är att många omkring oss (dock inte de närmsta) har söner som heter just Viggo.. Men det kanske man ska strunta i...?
Till "DenNamnbitne" - grymt imponerad av alla V/W-namn du lyckats skrapa fram! Dock stryker jag nog Valand - det är namnet på nattklubben jag hängt mest på i mina unga dar... Vill helst glömma tror jag!
vendell
Wolgan