• VärldensbästaÄrta

Förskola i Staffanstorp

hej

vi ska flytta till Staffanstorp och undrar om någon känner till Mellanvågsförskolan eller Trollflöjtens förskolan eller Montessori förskolan?

Eller om ni har någon annan att rekommendera...

Någon som känner till den öppna förskolan, är FL med en flicka på 6mån och det är den stora på snart 3år som ska på dagis.

Hur är BVC i Staffanstorp?

Någon annan föräldrarledig som är sugen på promenader eller fikor??

• Svar på tråden Förskola i Staffanstorp
  • FruP

Jag har min dotter på en annan förskola men en av mina vänner har sin dotter på Mellanvången och är nöjd (hon har iofs bytt avdelning 1 gång för att hon inte var nöjd men sånt kan ju vara högst personligt). Sen har jag två kompisar som har sina barn på Montessori och båda är jättenöjda.

BVC är helt OK. Som vanligt är det ju väldigt personligt vad man upplever. Jag hade en först som jag inte alls ville gå kvar till men som många idag tycker är jättebra, men vi hade en jobbig start och då var hon inte alls bra enligt mig.

Kan tipsa om öppna förskolan (har nog sommarstängt nu, brukar öppna i slutet av augusti igen) och babycafé om du vill lära känna lite fler i Staffanstorp,

Hoppas ni kommer att trivas :)

• minSaile

Oh...jag bor inte i Staffanstorp men tyckte det var lite kul att se denna tråden idag på FL...jag är uppuxen där men flyttade därifrån 1995. Visst menar ni Staffanstorp i Skåne...ja vem vet hur många Staffanstorp det finns i landet .

Ha en god kväl

Svar på tråden Förskola i Staffanstorp