• annapanna111

hur imponerar man på en kvinna?

HUR IMPONERAR MAN PÅ EN KVINNA? Ge henne vin, överraska henne, ring henne, ge henne komplimanger, krama henne, ta henne på restaurang, håll om henne, gå ut & handla med henne, le åt henne, skratta med henne, gråt med henne, ge henne smycken, kela med henne, köp blommor åt henne, skriv kärleksbrev till henne, lyssna på ...henne, åk till månen & tillbaka för henne.

HUR IMPONERAR MAN PÅ EN MAN? Kom naken. Ta med öl..
  • Svar på tråden hur imponerar man på en kvinna?
  • redneck girl

för mig räcker det om han finns där när jag behöver honom.

• Anonym

Var självsäker, det är det sexigaste som finns och slå allt!

• gaud

Hur man imponerar på en kvinna?
    Var dig själv. Funkar inte det, leta upp en annan kvinna eller ge upp hela idén.

• Anonym (humortös)

Hahaha
    Underbart!

Mig imponerar man på med humor. Finns inget som är mera tändande än en man med humor.

• Anonym (X)

Det kanske stämmer för en viss typ av kvinnor respektive män men det enda som verkligen imponerar på mig hos en man är intelligens. Män som ger mig en intellektuell utmaning fångar mitt intresse direkt.
    Jag vill inte heller ha en lättfångad man som trillar dit direkt på nakenhet och öl utan någon som är självdisciplinerad och mentalt stark. En självbehärskad yta och ett passionerat inre, som man bara anar, är en oemotståndlig kombination för mig.
    Men smaken är som baken.  

• Anonym (RaggarEinstein)
    Anonym (X) skrev 2010-05-13 12:49:03 följande:
    Det kanske stämmer för en viss typ av kvinnor respektive män men det enda som verkligen imponerar på mig hos en man är intelligens. Män som ger mig en intellektuell utmaning fångar mitt intresse direkt. Jag vill inte heller ha en lättfångad man som trillar dit direkt på nakenhet och öl utan någon som är självdisciplinerad och mentalt stark. En självbehärskad yta och ett passionerat inre, som man bara anar, är en oemotståndlig kombination för mig. Men smaken är som baken.  
    Ok. Pelle har sju päron, Stina har 5 äpplen. Hur fungerar gravitationen?
  • Anonym (X)

. Humor funkar också .

• Maryestelle01

Humor är överskattat..

Imponerad blir jag när han får röven ur soffan och visar han inser vilket arbete det är att sköta ett hus fullt med ungar samtidigt som man skall vara en sexgudinna...

Att säga att han älskar mig och mena det...

Att laga maten utan att gnälla...

Att säga sätt dig ner en stund så fixar jag tvätten...

Att köpa blommor utan att jag har bett om dom...

Jag har många exempel...men humor, vill jag ha en komiker går jag på Stand up....

• Hayati
    annapanna111 skrev 2010-05-13 11:23:56 följande:
    HUR IMPONERAR MAN PÅ EN KVINNA? Ge henne vin, överraska henne, ring henne, ge henne komplimanger, krama henne, ta henne på restaurang, håll om henne, gå ut & handla med henne, le åt henne, skratta med henne, gråt med henne, ge henne smycken, kela med henne, köp blommor åt henne, skriv kärleksbrev till henne, lyssna på ...henne, åk till månen & tillbaka för henne.HUR IMPONERAR MAN PÅ EN MAN? Kom naken. Ta med öl..
    Haha, så sant så sant
  • Anonym (X)

Jag blir inte imponerad av självklarheter som att dela på hushållet och visa varandra hänsyn och omtanke. Personkemin är avgörande för hur man hanterar vardagen tillsammans. Annars kan man ju lika gärna anställa en aupair.

• Anonym (köp mej inte!)

på mig imponerar det med tid och intelligens, inte rosor och vin.

jag har gift mej med min killkompis killkompis.

Svar på tråden hur imponerar man på en kvinna?