Hu mycket är rimligt att betala för slingor och klippning? Är 700 kr mycket totalt?
Hu mycket är rimligt att betala för slingor och klippning? Är 700 kr mycket totalt?
Hur ofta går ni till frisören, ni som inte tjänar mycket?
Hur ofta går ni till frisören, ni som inte tjänar mycket?
Ja, det är normat Jag betalat 1200 i Göteborg och i ett samhälle några mil utanför Göteborg visade det sig att jag bara behövde betala 850 och det tycker jag är billigt. Kanske varor på vart du bor med
Tycker det låter billigt. Jag har iaf alltid fått betala mer än så. Beror väl på hur många färger man slingar iofs, men jag tycker det låter som ett rimligt/billigt pris.
Hos utb frisör så är 700 billigt. Brukar väl ligga kring tusenlappen iaf för klipp å sling tillsammans,. Allt beroende oxå på hårlängden.. :)
Det betalar jag i "kompispris" hos min frisör inne i Göteborg.
Det låter billigt..
skit billigt!!!!! Bor du i glesbygd så brukar det vara så billigt!!! Vilket kap!!!
Det skulle jag kalla billigt.
Det låter mycket billigt
Jag har långt hår och för mig säger de ofta att det skulle kosta ca 1800 kr för folieslingor och klippning.
Nu har jag hittat ett ställe som gör det för under 1000 kr. Det är billigt på mitt jättelånga hår.
Beror på vart man bor, hur man gör i folie eller hätta. Folie är dyrare. Dessutom beror det på om du har långt eller kort hår, men 700:- e billigt. /frisören